Berta Zázvorková

Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.

Berta Zázvorková

Agorafobie (5. díl - Příprava na těhotenství)

I přesto, že můj život není jako běžné populace, rozhodla jsem se, že se v rámci několika měsíců pokusíme stát se s partnerem rodiči. Chci podniknout pár kroků, které, jak doufám, vyrovnají to, že budu asi pořád "zobat" pilule.

15.4.2017 v 20:53 | Karma: 7,32 | Přečteno: 393x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (4. díl - Je sobecké chtít děti?)

Jsem žena, která kromě toho, že trpí agorafobií s panickými záchvaty, tak chce brzy miminko. Jsem zamilovaná a milovaná, mám kde bydlet, mám práci, která jde skloubit s mateřstvím, už vím, co chci - podmínky by nemohly být lepší.

15.4.2017 v 14:52 | Karma: 10,63 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (3. díl - Agorafobie pro začátečníky)

Objevily se u vás příznaky agorafobie. Máte za sebou první prožití paniky. Tento článek je pro vás, pro nováčky, kteří poprvé zažili moc a sílu strachu a nyní se přidal další strach. Strach z toho, co dělat dál?

28.8.2015 v 21:56 | Karma: 9,36 | Přečteno: 536x | Diskuse| Ostatní

Berta Zázvorková

Agorafobie (2. díl - Nejčastější poznámky okolí)

Necítíte se dobře. Vůbec netušíte, jak z toho ven. Fobie omezuje váš život, a tak dříve či později budete muset někomu blízkému upřímně vysvětlit, co se to s vámi děje. Zde jsou věty, které jsem od svého okolí slyšela já.

27.8.2015 v 21:28 | Karma: 12,52 | Přečteno: 457x | Diskuse| Ostatní

Berta Zázvorková

Agorafobie (1. díl - Co je to agorafobie?)

Bude to už 14 let od doby, kdy mě agorafobie naprosto ochromila. Přišla ve věku, kdy má mladý člověk poznávat svět, užívat si. Já se místo toho stáhla mezi čtyři zdi a bála se vylézt i na zahradu před domem.

22.8.2015 v 20:27 | Karma: 26,44 | Přečteno: 4246x | Diskuse| Osobní