Berta Zázvorková

Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.

Berta Zázvorková

Upřímný deníček Danuše Přímé .. Potřebuju pohladit (od chlapa)!

Několik let jsem sama. Partner mi poslední dobou extrémně chybí. Ne tak kvůli sexu (dokud mám zdravé ruce a představivost, tak tuto potřebu si jakž takž zvládám uspokojit sama), ale hlavně kvůli tomu dalšímu.

3.9.2015 v 22:31 | Karma: 14,09 | Přečteno: 567x | Poezie a próza

Berta Zázvorková

Upřímný deníček Danuše Přímé .. Jak jsem se praštila do hlavy a chtěla víc krve

Důkladným rozborem svého chování jsem přišla na to, že si užívám, když jako fyzicky trpím, okolí mě lituje a já říkám: "To je dobrý, moc to nebolí." A přitom to vypadá, že to bolet musí. Třeba jako minulý pátek.

31.8.2015 v 8:00 | Karma: 7,94 | Přečteno: 168x | Poezie a próza

Berta Zázvorková

Upřímný deníček Danuše Přímé .. Nesnáším svoje jméno! Jo, a taky nemám žádné neřesti.

Jmenuju se Danuše. Mám divné jméno, záliby, zvyky. Alespoň podle okolí. Je mi 23 let a ještě nikdy jsem nebyla opilá. Trošku exot, co? Nekouřím, nikdy jsem nezkusila drogy, měla jsem jen jednoho kluka. Nepiju kávu, nejím maso.

30.8.2015 v 20:00 | Karma: 8,03 | Přečteno: 378x | Poezie a próza