Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zkouším zhubnout podle Mačingové - III. díl - Poslední den žravosti

Rozhodla jsem se, nakoupila si potřebné suroviny, oznámila to do světa. Chci zhubnout a navždy změnit svůj stravovací režim. Dnes je poslední den, kdy ještě můžu ubližovat svému tělu.

Propouštím tělo z otrokářského systému

Cítím se, jako kdybych zítra měla mít rande. Jako kdybych zítra někam jela, jako kdybych byla pozvaná na nějaké školení. Nic z toho se zítra opravdu nekoná, ale pocity jsou totožné. Zítra začínám jíst jinak. Už nejíst prázdnou stravu. Už nechci zahnat hlad jen tak něčím. Už nechci svoje tělo otročit. Fakt je trapný, že jsem posledních 31 let jedla tak, jako kdyby bylo tělo můj otrok a ne můj nejbližší kamarád. "Máš hlad? Sklapni, tady je kus sušenky a hlavně už neotravuj a hezky funguj dál. Teď nemám čas ti vyvařovat a mrkev ti škrábat nehodlám ani náhodou. Jsem unavená."

Měření, vážení, fotografování

Dnes, v předvečer velkého dne, byl ve znamení měření, vážení a fotografování. I když nejsem zas tak velký exhibicionista a focení OPRAVDU nevyhledávám, dnes mi to nedělalo problémy. Věřím a vím, že už to nikdy nemůže být horší než teď. Zde jsou výchozí údaje (nevím, jaký je "správný" postup měření - já to prostě vzala přes nejtučnější bod:): věk 31 let, výška 170 cm, bříško 101 cm, stehno 64 cm, zadeček 107 cm, paže 33 cm, hmotnost 75,3 kg

Je vtipné, že od té doby, co jsem začala teoreticky studovat tento harmonizační program, tak jsem za tu dobu zhubla asi dvě a půl kila, aniž bych se nějak omezovala. Oh, psychika je mocná čarodějka :)

Posledních 24 hodin obžérství

Loučení se svobodou? Možná. Spíš bych to ale nazvala jako poslední sex s expřítelem :) Ráno jsem si zalila čokoládové lupínky sójovým mlékem. K obědu si dala pšeničnou tortillu s rajčatovým dipem, zakysanou smetanou, fazolkami a s mozzarellou. Jako zákusek asi šest lívanečků s javorovým sirupem. Jako zákusek po zákusku :) pár bonbónů M&M's. Ne, že bych na to měla chuť. Spíš jsem chtěla zkusit, jestli budu smutná, že už to teď nějakou dobu nebudu smět. Fakt se mi hodně mozek posunul, protože jsem to jedla, kousala, polykala a u toho si říkala, že nechápu, co jsem na tom doteď měla? Úplně jsem cítila, že tělu to nic nemůže dát, že je to "prázdné", že to je jen lákadlo, které v sobě neskrývá nic. To je u mě vážně posun! Jindy bych se, jak se lidově říká "přežrala k prasknutí", teď jsem ale na jazyku převalovala dobrůtky s otázkou, co z toho? Nechci to zakřiknout, ale doufám, že můj čokoholizmus bude nižší a nižší.

Bude to tak už navždy? Odříkání, vařená zelenina a žádná "radost ze života"?

Je možné, že říkám "hop", dokud jsem nepřeskočila. Ještě jsem ani nezačala (no, vlastně začala - právě se mi v kuchyni vaří červená řepa na zítřejší večeři :), a už na tom všem vidím jen klady. Snad na konci nezapláču :) Každopádně program paní Mačingové probíhá tak, že se 28 dní drží přesně daný jídelníček. Po tzv. 28čce se člověk řídí dalším, tentokrát tří měsíčním rozvrhem pokrmů. Poté opět může najet na "28čku" a takto to střídat do té doby, dokud nebude spokojen se svou postavou a se svým zdravotním stavem. V momentě, kdy už není potřeba dále tělo harmonizovat, si člověk může zvolit několik metod - Mačingová doporučuje jíst podle krevních skupin (doporučuji si alespoň 14 dní předem zjistit svoji krevní skupinu!) a nekombinovat sacharidy a bílkoviny v rámci jednoho jídla.

poznámka: Původně jsem měla v plánu, že zde budu psát i o přípravě jednotlivých jídel. O tom, jak se co dlouho vaří, co jsem objevila za vychytávky, jaké doporučuji suroviny, značky, apod. Naštěstí jsem se ale včera zamyslela a raději zkontaktovala přímo paní Mačingovou a svěřila se se svým plánem. Paní Antónie byla moc milá, zároveň mě ale poprosila, jestli bych mohla ohledně pokrmů jako takových mluvit jen obecně. Absolutně to chápu a respektuji! Nehodlám porušit autorčina práva, proto prosím, aby si zájemci pořídili její knihy.

Nejsem placenou agentkou spisovatelky, ale fakt ty knihy doporučuji. Včera jsem totiž koukala na internet a našla dokonce stránky, které se zaštiťují jménem paní Antónie Mačingové - když jsem si to ale pořádně pročetla, tak jsem zjistila, že fungují na principu konzultací, které jsou sice zdarma, cílem ale je, že klientovi nabízejí nějaké doplňky stravy. Kdo si knihu od A.M. přečetl důkladně, tak ten ví, že autorka odrazuje od užívání drahých doplňků stravy, protože věří, že zdravá přirozená strava vše vyřeší a není potřeba dodávat nic dalšího. Upozorňuji tedy, že zde budu rozebírat hlavně své pocity a tělesnou reakci na úplně nový směr stravování. Diskutující tímto prosím o to samé. Děkuji za pochopení!

 

Autor: Berta Zázvorková | pondělí 20.7.2015 22:39 | karma článku: 9,98 | přečteno: 831x
  • Další články autora

Berta Zázvorková

Není potřeba nikoho ohromit, nikomu podlézat

Tím, co píšu v nadpise, jsem si jistá. Jsem typ člověka, který věří, že když budu sama sebou (a dovolím si být sama sebou), moje okolí se pročistí, oddělí se zrno od plev a zbydou mi v něm tak jen lidé, kteří za to stojí.

27.6.2018 v 8:00 | Karma: 12,23 | Přečteno: 322x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Můj názor na duchovní průvodce transformací života

Kurz, který ve mně spustil drobnou nechuť ke všem těm osvíceným lidem, kteří "vědí" něco víc a mají "dar" v druhých objevovat příčiny chmur, trval několik měsíců a byl dost intenzivní. Jednou týdně se skupinka asi dvanácti osob

23.6.2018 v 20:42 | Karma: 15,28 | Přečteno: 507x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (5. díl - Příprava na těhotenství)

I přesto, že můj život není jako běžné populace, rozhodla jsem se, že se v rámci několika měsíců pokusíme stát se s partnerem rodiči. Chci podniknout pár kroků, které, jak doufám, vyrovnají to, že budu asi pořád "zobat" pilule.

15.4.2017 v 20:53 | Karma: 7,32 | Přečteno: 393x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (4. díl - Je sobecké chtít děti?)

Jsem žena, která kromě toho, že trpí agorafobií s panickými záchvaty, tak chce brzy miminko. Jsem zamilovaná a milovaná, mám kde bydlet, mám práci, která jde skloubit s mateřstvím, už vím, co chci - podmínky by nemohly být lepší.

15.4.2017 v 14:52 | Karma: 10,63 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Co na seznamce nezabírá aneb pravopis, negativita, fňukání a nedostatek fotek

Chceš si najít přes internet holku? Tak se nauč český pravopis, nešiř negativitu, nefňukej a udělej si alespoň dvě selfie ... obličeje:) Předkládám další čtyři projevy, které mě na profilech na seznamce hned odradí.

10.6.2016 v 21:10 | Karma: 22,58 | Přečteno: 1506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.