Zkouším zhubnout podle Mačingové - XVII. díl - Mám za sebou 9 týdnů (aneb Funguje to!)

Přátelé, tady končí veškerá sranda. Kecám. Přátelé, tady začíná veškerá sranda. "Mačingová"  totiž fakt funguje!!!

Stravuju se 9. týden podle knihy Antónie Mačingové (Zhubněte jednou provždy) a neskutečně, ale opravdu neskutečně mi to prospívá!

Za ty dva měsíce a něco se mi podařilo shodit ze 75,3 kg na 68,6 kg, což je mínus 6,7 kilogramů. Možná se to nezdá jako bůhví jak ohromný výsledek, ale když si uvědomím, že to vše "jen" stravou, bez pohybu, tak je to fakt zázrak!

Úbytek v centimetrech jsem teď líná zjišťovat (slibovaný příval energie pořád totiž necítím:), ale jako důkaz mi slouží moje džíny. Dřív jsem je v pohodě nosila bez pásku. Pak už jsem musela pásek přizvat ke spolupráci. No, a nyní jsem "o dvě dírky" hubenější a dokonce jsem si další musela na pásek nechat přidělat, protože už jsem vyčerpala jeho kapacitu. Je to božský pocit.

*Dieta to není!

Mačingová důrazně upozorňuje, že její jídelníček není jen tak nějaká dieta, která se chvilku drží, a pak se zase jede postaru. Ne ne, je to prostě nový způsob papání!

Angličtina slovo "diet" používá jako výraz pro stravování (je jedno jestli speciální, běžné, ze zdravotních důvodů, apod.)

Učím angličtinu a v půlce září začaly nové kurzy v naší jazykové školičce. Dlouholetí studenti mě tedy neviděli dva měsíce. Bylo to pro mě fakt magické, když vstoupili do třídy a hned mě zahrnuli lichotkami! Ty vago, a to mi ještě chybí k mé ideální hmotnosti přes 8 kilo! Co budou dělat pak? Myslím, že mě zvolí královnou krásy:))) haha

Těm, kteří už třeba i několik let (jako dříve já) jen brblají nad tím, že figuru mají hnusnou, ale pořád se ještě neodvážili s tím něco dělat, přeju, aby měli trpělivost a počkali si na ten moment, kdy se jim to v hlavě přepne a budou si moct skoro až sáhnout na tu chuť konečně začít. Neříkám, že ta moje cesta je jediná správná, ale každá cesta začíná prvním krokem a je zapotřebí obrovská vnitřní motivace a možná i trocha naštvání a zhnusení sám sebou.

Nejpřesněji to vystihuje tento citát:

POKUD JSI S NĚČÍM NESPOKOJENÝ, TAK TO BUĎ ZMĚŇ A NEBO PŘIJMI.

Zatím všechny moc zdravím a příští příspěvek k tomuto tématu už bude s fotečkama mé aktuální postavičky.

Autor: Berta Zázvorková | úterý 22.9.2015 21:18 | karma článku: 8,79 | přečteno: 662x