Bertina amatérská recenze

Berta Zázvorková

Bertina amatérská recenze knih - K moři (Petra Soukupová)

Mezi mnou a mými papírovými kamarády musí být nějaká alchymie - vždycky si mě určitá k sobě zavolá a já bytostně cítím, že tuhle a žádnou jinou teď musím číst. Naposled si mě přitáhl počin Petry Soukupové K moři.

29.8.2015 v 23:04 | Karma článku: 7.10 | Přečteno: 210 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1412

Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.