Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co na seznamce nezabírá aneb pravopis, negativita, fňukání a nedostatek fotek

Chceš si najít přes internet holku? Tak se nauč český pravopis, nešiř negativitu, nefňukej a udělej si alespoň dvě selfie ... obličeje:) Předkládám další čtyři projevy, které mě na profilech na seznamce hned odradí.

Hrubky

 Čeština je těžká. A i když je to náš rodný a milovaný jazyk, dovolím si tvrdit, že každý z nás občas udělá nějakou tu pravopisnou chybu. Co ale vůbec nechápu, je hrubka v běžných slovech! Přísahám, vážně, nekecám, že jsem viděla fotografii muže, kde byl s nějakým chlapcem, a u toho byl popisek "já a můj sin"! Ten člověk určitě nemyslel anglické slovo "sin" (v překladu "hřích"). I když .. Pokud ano, tak mě fakt dostal a je vtipnější, než jsem si myslela. No, vlastně ani není, falešný poplach, protože tam měl i jiná slova, která v angličtině už ale určitě neexistují!

Kdy psát "mě" a kdy "mně"?

Mně:) osobně pomáhá Pepík. Jakmile si místo toho dosadím Pepíka, hned vím. Když je tvar kratší, Pepíka, píšeme MĚ. Když delší, Pepíkovi, je tvar MNĚ. Příklad: Ona m.. viděla. Ona Pepíka viděla. Bude tam "mě". Nebo další: Dejte to m..! Dejte to Pepíkovi. Bude tam "mně". Dosaďte si jiné jméno dle libosti. Můžete si tam dát Roberta, Zachariáše nebo třeba Havla, Klause a Zemana, jak je komu libo:)

Uražený ego-profil

 Seznamka, na které jsem já, má jen omezený počet znaků pro to, aby o sobě člověk něco napsal. Přijde mi jako velká škoda tento malý prostor využít na házení špíny. Jeden "borec" tam měl text, kde psal něco jako: "To je hrozný, co za zakomplexovaný existence sem leze. Tak když už ti napíšu, tak aspoň kvákni na pozdrav, ne?"

Mně, amatérské psycholožce, hned v hlavě naběhne, že tento hoch je sám zakomplexovaný případ. Asi mu nějaká slečna neodpověděla a on to snáší hooodně těžce. Bože, třeba těch slečen bylo víc!! A nebo je možné, že tu seznamku bere sakra vážně, protože už nutně potřebuje vztah, sex nebo další věc, kvůli které si profil založil. To nepůsobí moc vyrovnaně.

Citové vydírání

"Samota je hrozná věc. Copak není nikdo, kdo by mě mohl milovat? Chci tak moc?"

Chlape, nauč se první milovat sám sebe. Pokud čekáš, že ti nějaká žena (dcery a vnučky se nepočítají) dá smysl života, budeš pro tu holku jen přítěží a bude s tebou časem nešťastná. Lidé, kteří se nemají rádi (těch pět minut ráno pod peřinou se nepočítá!:), mají tendence žárlit, řešit každé slovíčko a každý pohled, potřebují neustálé důkazy lásky. Stáhni na chvíli inzerát a najdi se. Pak to zkus zase!

Jen jedna fotka

Vypozorovala jsem, že když má někdo na profilu jen jednu jedinou fotečku, je to nejčastěji proto, že:

a) fotka není jeho

 Ano, i já naletěla. Psala jsem si několik dní s osobou, která pak přiznala, že fotku si vypůjčila. Obhajovala to slovy, že mi chtěla ukázat, že vzhled není všechno. Chci přeci přítele nejen na povídání si, podporu, ale i na takové ty dospělácké aktivity a logicky chci, aby se mi ty fyzické činnosti s ním líbily! Možná jsem povrchní, ale i vzhled toho druhého u mě hraje roli. Ukamenujte mě...

b) fotka je jeho, ale on už tak nevypadá dobrých deset let

 Oh, jak strašně ráda bych si na profil dala fotky z doby, kdy mi bylo dvacet. Ta postavička, ta energie v obličeji, ty vlasy!! I průměrná fotka z té doby je tisíckrát lepší než ta nejlepší fotka z nynější doby:) Ale co z toho? Možná na nějaké to internetové cukrování ty staré fotky pár kluků navíc přitáhnou, ale jak to pak udělám v reálu? Ten kluk bude hned vědět, že tamta "dokonalá" je bohužel už dávno obrazně řečeno mrtvá. Lepší hrát od začátku na upřímnost, než stavět na nějaké iluzi.

c) nabízí, že víc pošle, ale jen emailem

 Ajajaj. Jakmile ten na druhé straně napíše, že fotek má samozřejmě víc, ale nechce je dávat na internet, a že moc rád naposílá emailem, je na 99% jasná jedna věc. Ta fotka, kterou na email pošle, nebude zobrazovat jeho obličej. Ani jeho krk. Ani jeho ruce....na fotce bude jen jedno takové to místo, které by se mělo obnažovat až jako poslední (a srdce to určitě není).

 

UDĚLALA JSEM NĚKDE V TOMTO ČLÁNKU HRUBKU? DEJ VĚDĚT :)

 

Autor: Berta Zázvorková | pátek 10.6.2016 21:10 | karma článku: 22,58 | přečteno: 1506x
  • Další články autora

Berta Zázvorková

Není potřeba nikoho ohromit, nikomu podlézat

Tím, co píšu v nadpise, jsem si jistá. Jsem typ člověka, který věří, že když budu sama sebou (a dovolím si být sama sebou), moje okolí se pročistí, oddělí se zrno od plev a zbydou mi v něm tak jen lidé, kteří za to stojí.

27.6.2018 v 8:00 | Karma: 12,23 | Přečteno: 322x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Můj názor na duchovní průvodce transformací života

Kurz, který ve mně spustil drobnou nechuť ke všem těm osvíceným lidem, kteří "vědí" něco víc a mají "dar" v druhých objevovat příčiny chmur, trval několik měsíců a byl dost intenzivní. Jednou týdně se skupinka asi dvanácti osob

23.6.2018 v 20:42 | Karma: 15,28 | Přečteno: 507x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (5. díl - Příprava na těhotenství)

I přesto, že můj život není jako běžné populace, rozhodla jsem se, že se v rámci několika měsíců pokusíme stát se s partnerem rodiči. Chci podniknout pár kroků, které, jak doufám, vyrovnají to, že budu asi pořád "zobat" pilule.

15.4.2017 v 20:53 | Karma: 7,32 | Přečteno: 393x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (4. díl - Je sobecké chtít děti?)

Jsem žena, která kromě toho, že trpí agorafobií s panickými záchvaty, tak chce brzy miminko. Jsem zamilovaná a milovaná, mám kde bydlet, mám práci, která jde skloubit s mateřstvím, už vím, co chci - podmínky by nemohly být lepší.

15.4.2017 v 14:52 | Karma: 10,63 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Co na seznamce nezabírá aneb striptéři, pasáci a prázdné fráze

Mám se seznamováním po internetu zkušenosti. Bohaté a dobré zkušenosti. Teď jsem nějaký ten pátek zase sama, a tak se vracím opět na místo činu. Co ale určitě (minimálně na mě) neplatí? Zde jsou první tři nešvary mužů na netu.

29.5.2016 v 20:14 | Karma: 18,91 | Přečteno: 1762x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Koalici rozdělují výše daňové slevy na poplatníka i výpověď bez udání důvodu

23. dubna 2024  14:33,  aktualizováno 

Rozpory ve vládní koalici u zásadních věcí přibývají s blížícími se volbami, ale i kvůli tomu, že...

Narušitelé jsou všude. Čínská rozvědka přitvrzuje, chlubí se i českým zářezem

23. dubna 2024

Premium Čínské tajné služby v posledních letech posilují svůj vliv a nebojí se ani prezentace na sociálních...

Sami máme málo. Evropa váhá nad systémy protivzdušné obrany pro Ukrajinu

23. dubna 2024  19:53

Mnohé evropské státy včetně Francie nejsou ochotné zříci se ve prospěch Ukrajiny svých...

Ursula von der Leyenová přijede v rámci předvolební kampaně do Prahy

23. dubna 2024  19:38

Šéfka Evropské komise Ursula von der Leyenová přicestuje v úterý 30. dubna do Prahy. V rámci...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.