Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Jééé, Vy jste tak krásné, čisté, upřímné, otevřené zlatíčko, Berto. R^

Těším se na pokračování a vydržte. Držím palce.

0 0
možnosti
Foto

Filipe, jsou to moc silná slova! Nezasloužím si je, přesto samozřejmě děkuju za to, že jste je napsal. A cením si podpory!:)

0 0
možnosti
VB

Ja to prezila nekolikrat, ale je to boj. Viz muj hodne stary blog "Jak jsem se detoxikovala" ;) Preju hodne sil a odhodlani!

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Viktorie, mohu poprosit o odkaz na ten Váš blog? Zkoušela jsem najít, ale nepodařilo se.

A zkoušela jste potom u těch principů vydržet, a nebo byl pak návrat k předchozímu způsobu stravy? Když já bych si moc přála jíst zdravě už napořád:(, ale..

0 0
možnosti
HK

Mám stejnou zkušenost, po dalších dnech jsem se na ta jídla nemohla ani podívat aby se mi nezvedal žaludek. Že by právě toto mělo účinkovat? Nevím, neb jsem "odstoupila".:-(

0 0
možnosti
Foto

Hanko, bojím se, že takhle možná skončím taky:( Mám pořád ještě silnou motivaci smíšenou se zvědavostí, ale jím teprve 4. den a už mám krizi..Zkusím zítra k dopolední svačině meruňky a k druhé svačině odpoledne třeba avokádo a snad se mi trošku uleví. Mimochodem, kolik dní jste vydržela?

0 0
možnosti
DS

Berti, to je normální, klasický absťáček, vydržte. Ona je to opravdu hodně jednostranná dietka, vlastně samé sacharidy s vlákninou, navíc ta dochucovadla urychlují spalování, takže přes velikost porcí je to vlastně hladové. I žaludek se Vám asi zcvrkává. Vydržet a půjde to!

0 0
možnosti
Foto

Dášo, moc Vám děkuji za podporu. A myslíte, že jakoby i ten scvrknutý žaludek je žádoucí? Jako vůbec nejsem proti tomu, že mi bude stačit menší porce:), ale nerada bych si ublížila. Toto je má první změna stravování v životě. PS - když už Vás mám na drátě:), jak jste pochopila jídla ve 3. a 4. týdnu? U obědu a večeří je tam víc jídel - třeba polévka + (Vaše oblíbené:) fazolové lusky a ještě salát z řepy. To se jí všechno najednou? Nebo si mám vybrat jedno? Díky předem :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.