Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Vydržte, dietu si rozumně upravte. Když Vám jídlo vysloveně nebude chutnat, je to těžké "nehřešit".  Dietu paní Mačingové neznám, podívám se na ní, pro inspiraci.  Hubla jsem podle STOB, před rokem jsem měla o 18 kg víc než dnes. Teď přijde to nejtěžší, váhu si udržet. A snad Vás potěším, i při hubnutí  jsem si  za odměnu občas dala maličký kousíček kvalitní čokolády,  s alespoň 70% kakaa.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Dagmar. Děkuji za podporu. Už delší dobu sleduju aktivity STOB a jsou mi sympatické. Tleskám, že se Vám podařilo shodit 18 kilo!! Mňam, mňam, čokoládka:)) Až projdu tím detoxem a budu vědět, že jsem si už upevnila zásady zdravého papání (a budu v tom silná), tak čokoláda bude první "hřích", který si dopřeju:)))

0 0
možnosti
DS

Berto, napadlo mi, když Vás tak hrozně trápí ta chuť na sladké, kupte si Biochrom, snad to nebude až takový prohřešek, mně kdysi pomohl.

A co se týče olivového oleje, tak kupte ve zdravé výživě jiný, méně či jinak aromatický (kokosový?) a dodávejte až do hotového jídla.

0 0
možnosti
Foto

Dášo, Vy jste takový anděl strážný:) Kdykoli mě něco trápí, přispěcháte s radou na pomoc. Vážím si toho! Nad tím Biochromem se zamyslím, možná bude lepší si takhle pomoct než trpět a ohrozit dosavadní snahu. Zkusím se poradit přímo s paní Mačingovou. Dnes jsem si po obědě dala horkou vodu a do ní med - dost to pomohlo. Co se týče toho olivového oleje - já se bojím, jestli to není pro tělo nebezpečné? Přeci jen je to olej..I když zase si říkám, že některé vitamíny olej potřebují, aby se rozpustily. A jižní národy mají ve stravě hodně oleje a lidé tam jsou zdraví..tak nevím..

0 0
možnosti
JH

Jo jo, paní Mačingová, je super ženská. Taky jsem její dietu vyzkoušela a funguje. Zhubla jsem 6 kg, ale nejhorší je jíst pořád zpočátku tu červenou řepu;-O

Paní Mačingovou jsem zažila na autogramiádě a je vážně štíhlá a krásná -asi svou dietu skutečně dodržuje. A to se mi líbí!

0 0
možnosti
Foto

Jano, před minutkou jsem dojedla salát z řepy:))) a už řepu (maličko) začínám nenávidět. Mám na ní ale docela ráda, že je taková slaďoučká:) Také jste postupem času měla pocit, že Vám toho jídla stačí míň a míň? Já bych klidně už ani nemusela večeřet, ale chci se držet přesně plánu, takže alespoň maličkou porci si dám..

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.