Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berti, přesně jak píšete. Všechno má svůj čas a místo. Možná Vám rodina naznačovala (jemně, nechtěli Vás zranit), že to s čokoládkami přeháníte, ale Vy jste to prostě tou dobou slyšet, vidět či uznat nechtěla. Zkrátka ještě nenastal čas, abyste to viděla, zdravě se na sebe naštvala, správně se rozhodla a pustila se do toho s příslušnou vervou. Ono totiž, i kdybyste to předtím dělala pro někoho sebemilovanějšího, nebylo by to ono. Muselo to vzejít od Vás a musíte to dělat PRÁVĚ A JEDINĚ PRO SEBE.

Něco podobného řekla Eva Holubová ve své 13. komnatě, kdy jí její vymodlená dcera (z dvojčat) řekla "maminko, a to jsi to nemohla udělat /=přestat pít první ligu/ ani pro nás?" a ona jí odpověděla :"Nemohla, miláčku, musela jsem se rozhodnout to udělat pro sebe".

Jestli Vás to potěší, inspirovala jste mne (+ jsem byla v úterý u kadeřnice a řekla jsem si, že když už do mne manžel tolik investuje a dcerka hlídá miminko-brášku, chci si to užít dokonale a cítit se, že jsem hezká) a od úterka nejím žádné přílohy, pečivo, do všeho dávám spousty zeleniny a snídám ovoce s jogurtem. Téměř jako na povel se mi smrskl žaludek (možná tomu napomohla i endoskopie-můj ORL lékař měl podezření na reflux) a ztratila jsem chuť na sladké a užívám si sladkost ovoce i zeleniny. Tak doufejme, že jsme obě na správné cestě, že nám to prospěje a Vám přeji více lidí, kteří zkonstatují změnu Vašeho těla a především a hlavně Vám přeji, abyste se začala mít ráda a tudíž všechny ohromíte i svojí skutečnou vnitřní krásou. Tou, kterou jste odmítala vidět Vy a tudíž jste svému okolí nechtěně nedala prohlídnout.

Mějte se krásně a zvládejte to s vervou sobě vlastníR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dáši, Vy mě vždycky tak dojmete. Mám úplně husí kůži!!! Držím nám palce! A jsem moc ráda, že si užíváte! Nemám na tom žádnou zásluhu, vše je jen a jen Vaše práce!! Přeji hodně zdraví a pohody. Děkuji Vám za vše!!:-)

0 0
možnosti
Foto

Výborně, tak jsem s Antónií Mačingovou na nočním stolku vydržela po Vašem začátku ještě dva týdny a v pondělí začínám taky!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Aleno, ty jo! To je hustý:) Gratuluju!! Jsem moc zvědavá na Vaše pocity a zkušenosti..Jestli budete mít čas, určitě doporučuju vést si blog. Je to skvělá motivace v případě, že s tím máte chuť skončit. Všichni jsou tu moc hodní a poradí Vám, kdyby něco. R^Držím palce. A čekám pravidelné informace!! :)

0 0
možnosti
Foto

Jelikož jsem optimista, tak víc by se mi ta anekdota líbil, kdyby ji zachránil a blondýna pouze "omdlela".

P.S.: Na dýchání je ideální začít dělat hata-jogu.

0 0
možnosti
Foto

Martine, máte pravdu. Jdu ten závěr vtipu změnit. Je zbytečně drsný..

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS