Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

To se poddá a bude líp, podstatné je neustat v boji :-)R^.

0 0
možnosti
Foto

Daško, četla jsem, že zdravé hubnutí je prý tak půl kila týdně. Tím pádem hubnu přímo nezdravě:) Neustávám, budu bojovat:) Už kvůli Vám a Vašim miloučkým komentářům:)

0 0
možnosti
DS

:-)tak to s tím nezdravým hubnutím, Berti, nepřehánějte, ať si neublížíte (ale ono člověk v první chvíli zhubne jen tou změnou (že nejí pozdě večer, že vynechá složité sacharidy, že nejí nic tučného a sladkého).

Jednou jsem navštěvovala kurz STOB. Zatímco dámy kolem mne hubly o 106 jen proto, že se ze soustavného -s odpuštěním- přežírání pustily do 5 jídel denně, pily vodu, přestaly pít alkohol a  nápoje od Coca-Cola company a druho-večeřet brambůrky, já zhubla jen asi 2 kg, protože jsem přidaným cvičením nabírala svaly.

Vy se, pokud mohu doporučit, začněte pianko hýbat. Stačí svižná procházka denně (vystoupit o zastávku dříve a dojít pěšky, vyjít nějaké schody,  nebo se jít projít se psem). Koneckonců, chůze je nejpřirozenější pohyb. Pokud tomu chcete dodat grady, upevňovat si svaly celého těla a neublížit páteři a kloubům, zaplaťte si hodinu s trenérem nordic walkingu a choďte s těmi holemi (zažila jsem pána, který takhle zhubl asi 40kg za půl roku). Pak už záleží na Vás, co Vás chytne, zda zůstanete u holí, začnete běhat anebo jezdit na kole...

Jo a pokud máte pocit, že jste předtím přibrala=máte v plánu shodit hodně, tak doporučuji koupit kvalitní krém (bi-oil) a promazávat krizové oblasti, aby Vám po zhubnutí nezůstaly jizvičky. Ať jste potom krásná holka a ne seschlá švestička V;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý večer, Dáši..Obávám se, že se pohybu už vyhýbat dál nebudu moct :) Ještě jednou děkuji za praktické rady, jste fakt anděl strážný:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.