Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prolítla jsem vaše články o hubnutí. Je to super pro někoho kdo taky zrovna drží nějakou dietu, očistu a tak dále. Až budu mít hlad či chutě, budu se sem k vám chodit uklidňovat...

0 0
možnosti
Foto

:) Haha. To je od Vás moc milé, Jani:)

0 0
možnosti
Foto

Vydržela jsem dva dny, ale šíleně mi klesl krevní cukr, takže jsem musela zařadit ráno pečivo. Po týdnu jsem s tím přestala a nyní si dám občas nějaký ten perkelt. Kdo vydrží, tomu fandím, i když bych asi rozhodně přidala nějaký vitamín s minerály. R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Alice..O krevním cukru toho moc nevím, ale podle popisu mi přijde, že jsem extrémní snížení měla zpočátku také. Děkuji každopádně za tip - jdu si hned o krevním cukru něco zjistit.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem byla zvědavá na další zprávy...

Začala jsem opravdu v pondělí a už včera měla krizovku, nemám hlad, nemám chutě, snažím se pít, ale cítím se hodně unavená. Možná je to i kávou, kterou mám jako nulka absolutně zakázanou a která mi strašně chybí.

Ta únava i tupá bolest hlavy je nepříjemná. Ale vydržím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Aleno, dobrý večer..Dneska tedy už třetí den? :) Jak si ten pitný režim kontrolujete? Máte jednu lahev a tu popíjíte a nebo si děláte čárky za každou vypitou sklenici. Ten pocit je na nic, já vím :( Snad Vás uklidní, že to opravdu přejde!! :) A můžete zelený čaj? Závisláci na kávě ho prý mají rádi jako náhradu. A co Caro? To Vám chutná? Jsem moc ráda, že jste "v tom" také - je to skvělý pocit, že ty stavy zažívá také někdo další. Jsem sobecká, já vím:))) Myslím to ale spíš jako že mě to moc uklidňuje, že to fakt je tedy běžné.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.