Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Omezit příjem energie a vůbec se nehýbat je ten nejzaručenější způsob, jak si zpomalit metabolismus. :-/

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Dito..Já měla za to, že ten příjem energie je, jen jím zdravá jídla. Fakt se v tom moc nevyznám:( Nehladovím, jím menší porce a nejím pečivo, sladké a tak. Ale nerada bych, abych metabolismus měla pomalý:( Přemýšlím, že si raději nechám udělat krevní testy, abych mohla průběžně sledovat svůj zdravotní stav a toto stravování raději přerušit, kdyby to dělalo problémy.

0 0
možnosti

však jste stejně tlustá. 3,5 KG je prd při vašem objemu tuku ;-D

0 1
možnosti
DS

A Vy jste zase hulvát;-O

3 0
možnosti
JD

Změna jídelníčku, proč ne. Jenom jak píšete o těch cvicích na břicho, tak takle to nefunguje. Cvičením břicha neschodíte břišní tuk.

1 0
možnosti
Foto

Možná přidat nějakou kardio aktivitu? Ups:( Sakra:) Takže mě fakt čeká fyzická makačka:( Já vím, je to nutné..

0 0
možnosti
AL

A21n61d74r50e57a 39L70e37e

21. 8. 2015 14:45

Ja jsem zjistila ze pomaha pouzivat kvalitni potraviny a jist s rozumem. Pouzivame pouze olivovy olej, misto priloh pouze zeleninu (vyjmecne trochu brambor) a to bud varenou, delanou na pare nebo pecenou spolu s masem. Tu pecenou i muj tata povazuje za jedlou :-) Skoro zadny chleba, jen vyjmecne a kdyz uz tak si bud koupim opravdu kvalitni zitny a nebo si ho sama upecu. Kdyz mam chut na syr nebo sunku tak si k tomu tam krekry. A hlavne ryby, drubez a salaty. Cokoladu miluji a tak kdyz hresim tak si koupim alespon kvalitni ktera neni nacpana palmovym olejem atp. A uz jsem par let na stejne vaze. A na sport cas nemam (ten vyplni moje 2,5 leta dcera) tak se snazim alespon jezdit do prace na kole. Ve Vidni (kde bydlime) to je bohudik relativne jednoduche. Drzim Vam palce at to nadale vydrzite. Hlavne se nesmite trapit tim co muzete ci nesmite, ale rozumne postupne nahrazovat ty spatne veci za zdrave a chutne.

A co muzu jeste doporucit je jednou za rok ocistovaci kuru. Delam ji uz tri roky vzdy na jare a nemuzu si to vynachvalit.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Andreo, děkuji za příspěvek a za rady.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý! Vidím změny, hlavně v oblasti hýždí. Taky se mi to tělo zdá hladší než před. Blahopřeji :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo...ještě toto: To vaše břicho mi přijde nafouklé. Je pravděpodobné, že máte zanešená (a tím pádem méně průchodná) střeva. Co zkusit nějakou očistu střev, např. šank prakšalana nebo alespoň občas klystýr?

0 0
možnosti
MM

Jste dobrá! Teď jenom vydržet. Fakt to stojí za to! Vyzkoušeno na vlastní kůži. Ten pocit, jít do obchodu a nemuset jít až dozadu k těm největším číslům, dát si beze studu na šaty nebo top opasek, dát si nohu přes nohu, krátkou sukni, vypasované střihy, dvojdílné plavky. Ale je to už pár let...Ach jo...

0 0
možnosti
JS

to je sice určitě hezký pocit, ale také jít do obchodu a koukat na všechny ty mňamky s tím,že si je už do konce života nedám.. :-/

0 0
možnosti
MK

Taky jsem si touto očistnou kůrou prošel,výsledek...-4,5kg(z mého pohledu nic moc) a taky zničený žaludek.Bohužel si nevymýšlím.To nemluvím o tom,že vyjet na kole do kopce po takovém obědě je naprosto nemožné.

0 0
možnosti
MT

Před časem mi někdo doporučil dietu od Mačingové, nebo lépe řečeno její knížku Projezte se ke štíhlosti. Prostudoval jsem ji a na radu jednoho dietologa z IKEMU ji dal do knihovny  a použil velice dobře propracovanou webovou aplikací pro zmėnu životního stylu, v podstatě celoživotní záležitost. Od začátku dubna jsem z 89 kg a 112 cm v pase na 74 kg a 89 v pase, s normální stravou, kdy jsem si s pomocí aplikace sestavoval jídelníček z archivu aplikace nebo tvořil vlastni recepty tak, aby odpovídaly přesně mému metabolismu. Tedy dodržet správné množství sacharidů, tuku, bílkoviny a hlavně vlákniny. Občas se mi do jídelníčku vešlo i pivko, cokolada, zmrzlina, víno. Je tam i možnost se odměnit za aktivitu navíc, například za venčení psa. Jako nesportovní povaleč jsem si vybral cvičení jen 2x týdne, 20 min na kole a 30 minut procvičeni celého těla doma na koberci podle rad fitness trenéra z aplikace. Závěrem: nyní již dva týdny mám nastaveny udržovací režim se zvýšeným příjmem kalorií, váha se drží. Za celou dobu jsem neměl hlad, nechyběla mi energie, zvýšila se moje fyzicka a v prubehu "diety" jsem absolvoval i dvě oslavicky, kdy jsem se utrhl ze řetězu... Takže přátelé, žádné zdraví škodlivé diety jako jsou jednostranně diety, dělena strava, potravinové doplňky Herba... a podobně.  Každou dietou, kterou se jen zbavíte nadbytečného tuku, ale nevede to k celoživotní změně životního stylu docilíte JoJo efektu a s tím mohou přijít i zdravotní komplikace.

Zdraví Marek

1 0
možnosti
Foto

Tuž Berta, myslim, že "před" si vypadala lepši. Přijeď, zrobim uzeny buček.

3 0
možnosti
Foto

Haha:) Děkuju za pozvání, ale raději si udělám uzené tofu:))

0 0
možnosti
JH

Fandím Vám, ale souhlasím s panem Šindlerem - k téhle dietě musíte i hodinu denně cvičit. Nebo aspoň půl hodiny - třeba u Televizních novin, člověk si zamaká a sníží stres ze zpráv.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji:) Budu cvičit, tohle byl zatím první krok z mnoha:)

0 0
možnosti

Jenom poznámka. To vystouplé břicho vám nejspíš dělá i oslabený svalový korzet. Často jde funkčním posilováním dosáhnout lepšího estetického výsledku než nějakými dietami.

1 0
možnosti
Foto

Ondřeji, děkuji za tip. Dám se do toho:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.