Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J21a78n44a 31M51a22j31o56v82á 4945912536133

Proč potřebujete názory jiných lidí cupovat? Nechcete jejich nositelům rovnou dát pár facek, aby prozřeli a žasli nad Vaší pravdou?

0/0
24.8.2015 21:53

D38a93n31a 12T47e44n77z10l51e22r 5390292775293

Ne. Zdá se mi, že spíš rozcupovali čtenáři vás. Ta obhajoba vlastních myšlenek pomocí druhého blogu je rozpačitá. 

Ale není to vaše vina. Obhajujete neobhájitelné, to je o to těžší, že prostě vůbec žádné argumenty nemáte, kromě toho jednoho marfuškovského "a já chci a chci a chci". 

Znám pár gayů a jsou to prima lidi. U tohohle rozhodnutí bych se ale hlavně ptala toho dítěte, to znamená, že by muselo být dostatečně velké na to, aby tomu, do čeho jde, rozumnělo.

+1/−1
24.8.2015 10:27
Foto

O31t30t66o 91Č51e31r82n59ý 3375595967102

Křečovitý pokus o argumentaci ke všemu ještě "na padrť". Spíše se má dohlédnout, aby společnost fungovala jak má, byl čas na výchovu a vzdělání dětí, než se zabývat okrajovými tématy ukřičené menšiny v menšině, kterou nikdo nediskriminuje a která o tu ukřičenost mezi vlastními nestojí.

0/0
24.8.2015 8:42
Foto

J44i17ř62í 75H61e61r83m17á38n25e92k 4406212822730

Děláte základní chybu. Diskutujete s diskutéry ve článku. To administrace velmi nerada vidí a občas za to někoho vyhodí.

Vás ale asi ne, protože jedete v "oficiální lajně".

0/0
24.8.2015 8:40
Foto

B69e68r65t15a 12Z72á91z10v35o26r12k50o31v29á 2785657709146

Dobry den, dekuji za upozorneni. Toho, ze by to bylo proti pravidlum, si nejsem vedoma. Radeji jsem tedy napsala administratorum - pokud tomu tam je, nemam problem clanek smazat.

0/0
24.8.2015 9:43
Foto

B46e10r70t47a 74Z60á76z44v69o89r15k37o36v80á 2675577239896

Dobrý den, Jiří. Psala jsem si s redakcí - prý ta forma, kterou jsem zvolila, je naštěstí přípustná. Dám si ale na to pozor. Děkuji ještě jednou.

0/0
26.8.2015 21:40

M71a54r93t36i51n 17K36a59v58k21a 4616871592592

Já bych řekl, že cupování se vám moc nedaří. Ale co mě pobavilo nejvíce, že v Austrálii se proti podobným zhůvěřilostem jako je manželství homosexuálů, postavili australští domorodci, s tím, že je to uráží a je to proti jejich přirozenosti. Pokud to převedu na to co nám bylo říkáno od sluníček, tak tyto "primitivní" národy žijí v souladu s přírodou a mají mnohem více vyvinuté instinkty. V tom případě jim instinkty říkají, že to není správné a je to proti přírodě :)

+2/0
24.8.2015 7:47

Z31d35e73n81ě12k 32D93a15v38i67d 6130127931979

pokud je žena lesba...dítě si jistě dokáže pořídit ...např umělým oplodněním...a s jinou ženou ho vychovat...u mužů to nejde...nedovedu si představit dítě ve škole...kde se samozřejmně vše děti doví...jak se to dítě bude cítit pod posměchem spolužáků.......Žiješ s námi již pět let...spíš s tátou....vaříš...pereš ...uklízíš....staráš se o nás...s tátou spíte a sexujete...jak ti mám říkat...no přece jako všichni...Pepo...a děti se to doví a jsou zlí...ti jedou přímo a be skropulí....hezký den všem...ZD...;-);-);-)

0/−1
24.8.2015 7:07
Foto

R89a31d81e73k 16P88o92l26i19c19k58ý 6621203251114

Myslít, že děti z ústavů se nesetkávají s posměchem a odsudky?

0/0
24.8.2015 7:30

M64i81c80h40a55l 16M10a16l84ý 3540896950669

Nerozcupovala jste vůbec nic. navíc, ignorujete práva dětí a vyzdvihujete nad ně práva gayů a lesbiček. Je vám úplně fuk, co to dítě bude prožívat i stran reakcín svého dětského okolí. Příroda logicky neumožnila neheterosexuálním párům početí dětí, tak ji neznásilňujte. Opakuji - práva dětí mají přednost před právy homosexuálů. A pokud na to máte, zkuste mi to vyvrátit.

+4/−1
24.8.2015 2:42
Foto

R25a36d32e49k 22P38o69l36i39c87k81ý 6691653151254

Kde autorka psala, že práva dětí nemají přednost?

Každá "adopce" je řešením až tam kde selhali biologičtí rodiče.

0/0
24.8.2015 7:26

L63u33b49o21š 77V13l73a84s31á70k 6483912883259

:-PŘeknu jediný argument, který můžete rozcupovat jedině tehdy, popřete - li samu přírodu. Pokud chtějí homosexuálové vychovávat děti, nechť se pokusí udělat si vlastní, když trvají na tom, že je homosexualita přirozená.

Experimentovat takovou výchovou s vývojem křehké dětské osobnosti je nepřijatelné a nemorální, i kdybyste si třeba nohy za krk dala.

+4/−1
24.8.2015 1:39
Foto

R95a28d25e92k 36P10o82l85i19c50k81ý 6551733341924

Hlavní poblém je , že část z nich vlastní má a druhý rodič-ten prý "normální"-se o ně nestará, nebo se o ty děti nestará ani jeden z těch "normálních" rodičů. Teprve v tkovém případě nastupuje "adopce"

0/0
24.8.2015 7:29

J98a70r89o11s83l51a61v 15T78a27c62h51o50v10s77k73y 2462790204430

Tahle dekadence nas jednou vyhubi.

0/0
24.8.2015 1:28

J69a65r75o38s14l42a76v 24K98u39t32h38a48n 1917327989587

Já bych jen apeloval na homosexuální rodiče, aby svému dítěti zodpovědně vysvětlili, že spolu mohou spát také muž a žena, že to není žádná úchylka. :-)

+6/0
24.8.2015 1:18

F14i73l43i22p 46F75u73c58h41s 4859400750442

Berto, jestli Vás mohu požádat, brzděte s tím svým"rozcupováváním", prosím. Vaši "odpůrci" se ještě vzpamatovávají z toho, když jste je rozcupovala poprvé - mimochodem, povedlo se Vám to mistrovsky, rozložila jste jejich "argumenty" doslova na atomy, ale nechte je, proboha, alespoň chvíli vydýchat! Druhé rozcupování během tak krátké doby, to by na některé z nich mohla být už přespříliš silná káva.  

Nesmíte na ně být tak tvrdá, pochopte to, prosím, vždyť jsou to také jenom lidé. Slibte mi, že příště na ně budete už o něco vlídnější. Slibujete?

+2/0
24.8.2015 0:09
Foto

K74a62r90e33l 43M93á60d95l51e 6734471164483

Já jsem se toho prvního rozcupování zúčastnil jenom jako čtenář, do diskuze jsem se nezapojil, takže do druhého kola jdu jako čerstvá posila. Jen to vypadá, že slečna Berta něco vypustila, do diskuze ani nenakoukla, takže se tady z dlouhé chvíle cupujeme navzájem.

0/0
24.8.2015 0:36
Foto

B93e33r13t58a 77Z78á25z55v74o46r98k56o29v10á 2635547119906

Karle, jsem tu. Sice trošku opožděně, ale jsem:)

0/0
24.8.2015 23:14

L82u32k93a57s 74M57a68d88l15e 4960936627988

Srandicky srandicky a treti cupovani uz je na ceste.A mozna dojde I na protony a neutrony ;-)

+1/0
24.8.2015 0:37
Foto

B95e16r96t80a 50Z55á81z17v61o60r88k98o26v90á 2755237929956

Filipe můj drahý, nemohu. Vyjadřuju se k tomu, co cítím, tak, jak to umím. Neumím a nechci se podřizovat tomu, že s mým názorem třeba většina nesouhlasí. I kdyby si jen jeden další čtenář řekl:"Super, že to někdo má hozený stejně", tak to pro mě má cenu. :-)

0/0
24.8.2015 23:11

J51a49r81o63s82l54a46v 57K55o89t88l73a27b61a 3220467

No homosexuální rodiče jsou lepší než samoživetelé, už jen díky tomu, že lež u pracovního pohovoru "O nemocné dítě se postará partner" nebude tak nehorázná

+2/0
24.8.2015 0:01

M13i49c32h29a23l 98M28a83l31ý 3700146580589

Nemáte pravdu. Znám matku samoživitelku, která je v invalidním důchodu a dře a dává dceři maximum.......a takových je plno.

+1/0
24.8.2015 2:54

V65l91a74d21i10m52í23r 27Š41n32e51k 9434918986911

Bože můj. Kam jste dala hlavu ?  Bůh stvořil člověka jako muže a ženu a v takové konstelaci mají vyrůstat děti.  Pokud nějaké dítě o přirozený stav přijde, není možno ho suplovat stavem nepřirozeným. To je akorát dnešní móda, kdy lidi zblbli z evolučních nesmyslů. Ale tohle, čeho se zastáváte je hřích a všichni ti, kteří takto zdegenerovali si ponesou za tyto ohavnosti před Bohem odpovědnost!!;-€

+2/−2
23.8.2015 23:39

T27o87m42á37š 86N78o86v36o90t72n82ý 6515307979429

Při tom, z jaké pozice to komentujete, mě docela překvapuje použití slovního spojení Bože můj. ;-)

+2/0
23.8.2015 23:56

D22á49š87a 97S88t96á24r61k27o19v97á 5291710268

No, pane Šneku, jak to vidím já, Bůh stvořil i homosexuálně orientované děti, které se zpravidla narodí z přirozené konstelace rodiny a do kterých jejich rodiče vložili stejnou dávku lásky, výchovného úsilí a nadějí. A stejně tak se přirozeně konstelovaní rodiče těší na vnoučata od svých dětí bez ohledu na jejich sexuální orientaci. Myslím si, že je stejně nepřirozené a hříšné od rodičů dítě, jeho rodinu či jím zplozené děti pro jeho sexuální orientaci zatratit či přerušit kontakt .

Myslím si, že Bůh má s každým svým dílem svůj záměr. Kdo jste Vy a Vám podobní, že si troufáte zatracovat Jeho dílo a pochybovat o Jeho záměru!!?!!

A že homosexuální jedinci mají v sobě stejně velký díl lásky, vědomostí a potřeby sdílení (ne-li větší), jako my, o tom rozhodně nehodlám polemizovat. Už jsem to psala pod předchozím autorčině blogem : homosexuální vztahy, které mám ve svém okolí si v pevnosti, trvanlivosti a plnosti vztahu nezadají s těmi heterosexuálními a děti z nich (jakkoliv) vzešlé a jimi vychovávané jsou silní svébytní jedinci, šťastní k tomu, což se o spoustě "normálních" dětí z "normálních" rodin často říci nedá.

+3/−2
24.8.2015 0:02

Z79b84y30n98ě36k 66Š43a37f76a71r79č78í65k 5837478275104

Máte to popletené. ;-D Žádný bůh nikoho nestvořil, právě naopak: lidé vytvořili všemožné bohy od Ra po Jahweho.

+1/0
24.8.2015 0:44
Foto

L91e28o97n20t12ý55n92a 20C93h13v35á25t28a87l58o24v19á 1203875616

Není možno ho suplovat stavem nepřirozeným? Takže ani není možno ho suplovat tím, že děti budou v dětských domovech? Nebo to je podle Vás přirozené?

A jak už tady někdo uváděl, dříve bylo "přirozené", že děti vychovávala tlupa, to až církev zavedla sňatky muže a ženy a to víceméně z majetkových důvodů.

+1/0
24.8.2015 0:52

Z51b93y41n98ě83k 71Š26a28f19a41r39č24í10k 5187168105734

Pozor! Velký myslitel Šnek je kreacionista, co si myslí, že Země byla stvořena asi před 6000 lety. Takže žádné tlupy, tady vám už nic nepomůže. ;-D

+2/0
24.8.2015 0:56

Z16b77y39n37ě88k 41Š62a17f22a58r82č30í64k 5567738595644

Souhlas. Leviticus 20.13: Kdyby muž spal s mužem jako s ženou, oba se dopustili ohavnosti; musejí zemřít, jejich krev padni na ně.

Už si brousím nůž aby bylo více krve. R^

0/0
24.8.2015 0:52
Foto

L58e97o86n97t36ý39n39a 74C10h62v72á21t25a20l80o57v50á 1133415576

Nevím, podle všeho je ve Vatikánu velké množství homosexuálů měli by všichni zemřít? Nějaký vysoký hodnostář ve Vatikánu zemřel na AIDS, ale Vatikán se to pokoušel ututlat. Nebo možná je pro tyhle lidi děsivá adopce ze stran homosexuálů neb právě oni mají na kontě nejvíce sexuálně zneužívaných dětí. Těch případů, kdy nějaký duchovní sexuálně zneužil děti jsou mraky. Jen v USA bylo vedeno mnoho soudních sporů. Je tohle důvodem, proč právě oni mají takový strach z adopcí ze strany homosexuálních párů? Vidí za tím zneužívání dětí, protože pro ně je to skoro běžné?

0/0
24.8.2015 1:18

J34a61r61a 77R90a71n23k 1421966549841

Leontynko, ziju v Kanade, posloucham denne zpravy - zdejsi, DW, BBC, CNN jedine znepokojujici jsou z Ruska, kde se na toto tema nesmi diskutovat. Jiste v USA jsou stale nektere staty, ktere se snazi snatkum zabranit, ale je tam take stale KKK a komunistaicka strana Angely Davis, je to zeme, kde je vse mozne, ale strach z adopci gay pary - asi tak 50/50:-)

0/0
24.8.2015 6:02

V65l63a44d58i18m22í74r 78Š47n10e61k 9874778896951

Co do toho taháte nějaký Vatikán ? Co mají děti společného s nějakými duchovními ? Bible nenařizuje zabíjení homosexuálů, v křesťanství už vůbec ne a ve Starém zákoně je psáno, že kdyby muž spal s mužem, jako se ženou, musí zemřít. To je však jiná skutková podstata trestného činu, než být homosexuálem.  Navíc u každého odsouzení museli být dva nebo tři svědci nějakého závadného jednání.  V případě podezření na falešné svědectví, měli soudci vše řádně prošetřit. Viz 5. Mojžíšova 19. kapitola.  Ať si tedy  homosexuálové dělají, co je libo, každý se bude zodpovídat sám za sebe, ale dělat z dětí pokusné králíky je ohavnost. ;-€

0/−1
24.8.2015 6:55
Foto

L95e47o12n72t23ý52n41a 11C40h95v45á19t17a63l25o95v76á 1553775176

Teď tomu moc nerozumím, Bible zná pojem "skutková podstata trestného činu"?

0/0
25.8.2015 0:01
Foto

B56e79r60t72a 44Z74á33z93v57o71r73k82o87v94á 2745747409346

Zastávám teorii, že Bůh nesoudí a neodsuzuje. Nedělí situace na hříšné a nehříšné. Bůh prostě je a projevuje se námi! Takže pokud mě Váš Bůh odsoudí, tak můj Bůh mu odpoustí:)

0/0
24.8.2015 23:18

R40o41b34e61r13t 62H72o13r67á25č32e13k 5842426106825

Existuje podle autorky nějaká ideální konstelace rodiny?

+1/0
23.8.2015 23:22

I49v25o 86B38o37u48š29e 5472537688

Vy jste to necetl?

0/0
24.8.2015 10:16

L32i61b31u22š87e 49Š65u52b24r46t81o93v76á 2978109418171

Neotravujte pořád s těmi teplouši. Je jich cca 4% a stále si něco vymiňují. Mají uzákoněné registrované partnerství, dělají si průvody Prahou, aby jako se o nich vědělo, že jsou na sebe hrdí, nikdo je nediskriminuje. Když se chtějí mocí mermo o někoho starat, ať si adoptují starou opuštěnou babičku nebo dědečka a dochovají je. Pokud jeden z nich je už biologický rodič a posléze objevil, že je homo, tak připouštím možnost adopce druhým partnerem/partnerkou.

+2/−3
23.8.2015 23:21
Foto

F18r70a53n85t40i82š15e55k 59K87š11í95r 2919216865

A co je vám do toho?  Nebo spíše o co vám jde?

+2/0
23.8.2015 23:27

R18o44b39e20r80t 55H36o81r47á42č28e63k 5102546486885

Tady jde ovšem o snahu homosexuálů zajistit si přístup k dětem na základě státního zásahu...

+2/0
24.8.2015 0:03
Foto

F38r95a41n21t75i10š81e91k 77K26š66í38r 2619636555

A může o adopci rozhodovat někdo jiný než stát?

0/0
24.8.2015 0:07
Foto

B32e34r94t85a 41Z67á88z59v61o80r88k16o53v22á 2295147109206

Libuše, tak proč to, proboha, čtete!! Děláte, jako kdyby Vás někdo držel před monitorem a do očí napíchal špejle, abyste byla nucena to číst!

0/0
24.8.2015 23:23
Foto

F97r71a98n60t10i21š18e62k 47K41š64í88r 2969296825

Co se týče adopcí, tak problém z toho zase dělá stát tedy lidé, kteří chtějí  skrze stát jiným lidem  ( kterých se adopce týká, to znamená těch co chtějí dát dítě k adopci a těch, kteří chtějí adoptovat)  nařídit,   aby žili tak jak si oni představují.   

Adopce je záležitost pouze těch, kterých se týká a nikoho jiného.

+2/0
23.8.2015 23:20

R85a95d38e15k 67J16a31r49o46š 4797398850926

Madam, Vám to hubnutí podle Mačingové i akutní agorafobie asi pěkně vlezlo na mozek...;-D

0/−2
23.8.2015 23:17

D37á79š58a 21S65t28á62r91k56o70v34á 5831770788

Milá Berti! Snad to ode mne pochopíte a vezmete tak, jak to myslím. Víte, že Vám vesměs držím palce i pěsti a že, ač jste o tolik mladší (anebo já o tolik starší), jsme si v lecčems podobné. I já, když si přečtete mé počáteční blogy, jsem byla obdobně emotivní, obdobně přesvědčená o své pravdě a o nutnosti jí vykřičet do světa a přesvědčit o ní do nejvíce lidí. Když se po zdejší blogové scéně rozhlédnete, je vlastně jako život. Co člověk, to trochu jiný názor, postoj a jiný úhel úchopu informace (zastávám názor, že informaci je třeba nejen pochopit, ale i uchopit). Zkrátka lidi, kteří Vám vyjádřili souhlas, jako já, s Vámi již souhlasí, ti, kteří jsou a priori proti, nepřesvědčíte ani po 10 blozích a co více, mnozí Vás chápou, ale musí si projít svou cestou aby svůj názor případně změnili ... a možná se to nikdy nestane, i kdybyste se rozkrájela.

Podstatné je, že tady, stejně jako v životě, se názor prezentuje, nikoliv cupuje. Přečtěte si http://turnerjiri.blog.idnes.cz/c/473681/nazor.html . Myslím, že pochopíte, jako chytré děvče, co jsem tímhle dlouhým příspěvkem chtěla říci. Jak Vám napsala paní Majová (pro změnu moje učitelka a už i kamarádka) : utloukáte demagogii demagogií.

Přeji krásný nejen zítřejší denR^

+3/0
23.8.2015 23:13
Foto

B29e56r93t71a 82Z68á33z67v25o89r98k41o13v76á 2325627809696

Dášíí, dobrý večer. Moc děkuju za příspěvek. Beru to od Vás jako upřímnou radu, nebojte:) Našla jsem si vyznění pojmu "demagogie", protože (upřímně), nevím, co přesně znamená. Cituji tedy z Wikipedie: :působivé a klamné řečnické vystupování, využívané k získání vlivu, politické podpory a moci. Místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty, logické klamy, falešné sliby, vyvolávání strachu a podobně." Snad to nebude znít moc namyšleně, ale nic z toho snad v mých článcích není??? Píšu, protože mám z toho radost. Za každým slovem v článcích si stojím, a jsem připravená za to nést případné následky. Je pravděpodobné, že třeba časem budu mít k podobným výlevům stejný názor jako Vy, ale prosím - nechte si mě k tomu dojít! :) Děkuji za trpělivost a za respekt i v případě, že si k tomu nedojdu nikdy ;-D

0/0
24.8.2015 22:57

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J34a24n34a 67M82a52j32o78v65á 4905392346143

A kde je váš respekt k opačným názorům?

0/0
26.8.2015 20:32
Foto

B31e89r37t11a 91Z51á17z55v26o69r69k63o68v22á 2335247859686

Paní Majová, Vaše komentáře pro mě jsou úplně k ničemu! Chci se posouvat, učit se - proto se diskuzí ke svým článkům aktivně účastním!  Já se zeptám, co znamená přesně pojem "demagogie", protože jste moje projevy tak několikrát nazvala - a Vy nejste schopná to vysvětlit. Každý máme jiný slovníček - já třeba říkám "frajer" někomu, kdo něco dokázal a zaslouží obdiv, někdo zase slovo "frajer" bere za hanlivé a pod tím si představí nějakého namyšlence. Proto jsem přidala definici, kterou jsem našla na internetu, abych se od toho mohla odpíchnout...Nemám potřebu tu brát věci osobně, snažím se diskutovat k věci. Prošla jsem si Vaše komentáře k mým článkům (mimochodem, jste moje pravidelná čtenářka) a snad jen jednou jste sdělila něco, s čím se dá pracovat. Jinak jsou to samé nespokojenosti se mnou jako s člověkem.

0/0
26.8.2015 21:40
Foto

R92a89d63e58k 63P54o60l73i51c48k14ý 6121413381904

R^:-)

+1/−1
23.8.2015 23:12

R84a77d51e75k 74J39a21r72o23š 4177538640146

Polický, že vy také hubnete podle Mačingové ? ;-D

+1/−2
23.8.2015 23:33



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.