Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Berto, jestli Vás mohu požádat, brzděte s tím svým"rozcupováváním", prosím. Vaši "odpůrci" se ještě vzpamatovávají z toho, když jste je rozcupovala poprvé - mimochodem, povedlo se Vám to mistrovsky, rozložila jste jejich "argumenty" doslova na atomy, ale nechte je, proboha, alespoň chvíli vydýchat! Druhé rozcupování během tak krátké doby, to by na některé z nich mohla být už přespříliš silná káva.  

Nesmíte na ně být tak tvrdá, pochopte to, prosím, vždyť jsou to také jenom lidé. Slibte mi, že příště na ně budete už o něco vlídnější. Slibujete?

2 0
možnosti
Foto

Já jsem se toho prvního rozcupování zúčastnil jenom jako čtenář, do diskuze jsem se nezapojil, takže do druhého kola jdu jako čerstvá posila. Jen to vypadá, že slečna Berta něco vypustila, do diskuze ani nenakoukla, takže se tady z dlouhé chvíle cupujeme navzájem.

0 0
možnosti
JK

No homosexuální rodiče jsou lepší než samoživetelé, už jen díky tomu, že lež u pracovního pohovoru "O nemocné dítě se postará partner" nebude tak nehorázná

2 0
možnosti
MM

Nemáte pravdu. Znám matku samoživitelku, která je v invalidním důchodu a dře a dává dceři maximum.......a takových je plno.

1 0
možnosti

Bože můj. Kam jste dala hlavu ?  Bůh stvořil člověka jako muže a ženu a v takové konstelaci mají vyrůstat děti.  Pokud nějaké dítě o přirozený stav přijde, není možno ho suplovat stavem nepřirozeným. To je akorát dnešní móda, kdy lidi zblbli z evolučních nesmyslů. Ale tohle, čeho se zastáváte je hřích a všichni ti, kteří takto zdegenerovali si ponesou za tyto ohavnosti před Bohem odpovědnost!!;-€

2 2
možnosti
TN

Při tom, z jaké pozice to komentujete, mě docela překvapuje použití slovního spojení Bože můj. ;-)

2 0
možnosti
RH

Existuje podle autorky nějaká ideální konstelace rodiny?

1 0
možnosti
IB

I79v34o 64B77o63u60š33e

24. 8. 2015 10:16

Vy jste to necetl?

0 0
možnosti
Foto

Neotravujte pořád s těmi teplouši. Je jich cca 4% a stále si něco vymiňují. Mají uzákoněné registrované partnerství, dělají si průvody Prahou, aby jako se o nich vědělo, že jsou na sebe hrdí, nikdo je nediskriminuje. Když se chtějí mocí mermo o někoho starat, ať si adoptují starou opuštěnou babičku nebo dědečka a dochovají je. Pokud jeden z nich je už biologický rodič a posléze objevil, že je homo, tak připouštím možnost adopce druhým partnerem/partnerkou.

2 3
možnosti
Foto

A co je vám do toho?  Nebo spíše o co vám jde?

2 0
možnosti
Foto

Co se týče adopcí, tak problém z toho zase dělá stát tedy lidé, kteří chtějí  skrze stát jiným lidem  ( kterých se adopce týká, to znamená těch co chtějí dát dítě k adopci a těch, kteří chtějí adoptovat)  nařídit,   aby žili tak jak si oni představují.   

Adopce je záležitost pouze těch, kterých se týká a nikoho jiného.

2 0
možnosti
RJ

R76a43d84e22k 27J10a78r54o27š

23. 8. 2015 23:17

Madam, Vám to hubnutí podle Mačingové i akutní agorafobie asi pěkně vlezlo na mozek...;-D

0 2
možnosti
DS

Milá Berti! Snad to ode mne pochopíte a vezmete tak, jak to myslím. Víte, že Vám vesměs držím palce i pěsti a že, ač jste o tolik mladší (anebo já o tolik starší), jsme si v lecčems podobné. I já, když si přečtete mé počáteční blogy, jsem byla obdobně emotivní, obdobně přesvědčená o své pravdě a o nutnosti jí vykřičet do světa a přesvědčit o ní do nejvíce lidí. Když se po zdejší blogové scéně rozhlédnete, je vlastně jako život. Co člověk, to trochu jiný názor, postoj a jiný úhel úchopu informace (zastávám názor, že informaci je třeba nejen pochopit, ale i uchopit). Zkrátka lidi, kteří Vám vyjádřili souhlas, jako já, s Vámi již souhlasí, ti, kteří jsou a priori proti, nepřesvědčíte ani po 10 blozích a co více, mnozí Vás chápou, ale musí si projít svou cestou aby svůj názor případně změnili ... a možná se to nikdy nestane, i kdybyste se rozkrájela.

Podstatné je, že tady, stejně jako v životě, se názor prezentuje, nikoliv cupuje. Přečtěte si http://turnerjiri.blog.idnes.cz/c/473681/nazor.html . Myslím, že pochopíte, jako chytré děvče, co jsem tímhle dlouhým příspěvkem chtěla říci. Jak Vám napsala paní Majová (pro změnu moje učitelka a už i kamarádka) : utloukáte demagogii demagogií.

Přeji krásný nejen zítřejší denR^

3 0
možnosti
Foto

Dášíí, dobrý večer. Moc děkuju za příspěvek. Beru to od Vás jako upřímnou radu, nebojte:) Našla jsem si vyznění pojmu "demagogie", protože (upřímně), nevím, co přesně znamená. Cituji tedy z Wikipedie: :působivé a klamné řečnické vystupování, využívané k získání vlivu, politické podpory a moci. Místo věcného zdůvodňování působí hlavně na předsudky a emoce posluchačů, k čemuž slouží polopravdy, překroucené argumenty, logické klamy, falešné sliby, vyvolávání strachu a podobně." Snad to nebude znít moc namyšleně, ale nic z toho snad v mých článcích není??? Píšu, protože mám z toho radost. Za každým slovem v článcích si stojím, a jsem připravená za to nést případné následky. Je pravděpodobné, že třeba časem budu mít k podobným výlevům stejný názor jako Vy, ale prosím - nechte si mě k tomu dojít! :) Děkuji za trpělivost a za respekt i v případě, že si k tomu nedojdu nikdy ;-D

0 0
možnosti
RJ

R52a83d95e95k 14J35a42r64o30š

23. 8. 2015 23:33

Polický, že vy také hubnete podle Mačingové ? ;-D

1 2
možnosti

Nějak mi to nedalo a zamyslel jsem se. Co by autorka říkala třeba na registrované trojice? Proč by nemohli 3 lidé žít společně v domácnosti a adoptovat dítě? Třeba muž a 2 ženy nebo taky 3 muži. Sám na to nemám úplně názor, ale asi bych byl pro. Když mohou být páry, proč ne trojice, čtveřice atd., nechme lidi se rozhodnout.

0 0
možnosti
Foto

On v podstatě není žádný důvod to neumožnit a fakticky se to děje, jen bez posvěcení úřadů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.