Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Velmi pěkné. Děkuji.R^

0 0
možnosti

Děkuji, Berti R^, za inspiraci, pan autor mne, pohříchu, minul, určitě to hodlám napravit. Na druhou stranu se musím poklonit svým rodičům. Ač jsem si téměř jista, že tuto knihu nečetli /kdyby ano, určitě by o ní hovořili a nejspíš bych i já jeden exemplář dostala darem/, většinu těchto poznatků od nich mám vštěpovánu. Ale chápu, jak velkou pomocí musela být tato kniha Tobě v době a situaci /zažila jsem podobnou/, kdys jí dostala.

R.I.P jemu, ale to, pokud svými knihami obohatil více takových Bertiček, jako jsi Ty, určitě bude.V

0 0
možnosti

J44a88r26a 67R14a55n62k

2. 9. 2015 23:12

Na zdejsi tv jich najdete vice: Dr. Phil, Dr. Oz:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.