Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj! Mně se nelíbí použití dvou vykřičníků, buď jeden, nebo dva. Ve dvou případech bych v souvětí před "a" vložil čárku. Poznáš kde? :-P

V seznamce jsou fotky jistě zásadní. Úspěch konání je třeba drtit kvantitou a trpělivostí...

0 0
možnosti
Foto

pardon... vykřičníky tři!!!

0 0
možnosti

Já používám tuto pomůcku pro volbu mě/mně: 2. a 4. pád jsou čísla dělitelná dvěma, proto dvě písmena - tvar mě, 3. a 6. pád jsou čísla dělitelná třemi, proto tři písmena - tvar mně.

1 0
možnosti

J39a78n 47F18r36o41l65í31k

11. 6. 2016 13:11

Pro ženu je riskantní hledat seznámení na netu. Člověk i s bezvadnou češtinou se může projevit jako podvodník, který jde jen po penězích těchto žen.

0 0
možnosti
Foto

J26a46n95a 65M18a73j66o80v22á

11. 6. 2016 15:34

Podvodník na netu je podvodník i v reálu, na tom internet nic nemění.

1 0
možnosti

Na to psaní "mě-mně-mne-mi" existuje lepší pomůcka, než Pepík a sice, že si pomůžete druhou osobou jednotného čísla. Zhruba platí toto:

ti = mi

tebe = mne (připouští se i mě)

tobě = mně

tě = mě :-)

3 0
možnosti
Foto

Jeeee, to je super! Lepsi nez Pepik!!;))

1 0
možnosti
Foto

Když už je řeč o pravopisu, v češtině není možné vrstvit spojky „a“ a „nebo“ vedle sebe, neboli spojení „a nebo je možné“ je nemožné. Když už, tak máme slovo „anebo“.

A ještě bych vám vytkl patvar „přeci“ – ač zní spisovněji než spisovné „přece“, přece je spisovnější než „přeci“, neboli „přeci“ nepatří do spisovné češtiny (podobně jako „hyperspisovné“ spojení „ty by jsi“).

Ale ináč se mi článek líbil a máte aji ode mě ohřívač teplé vody. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Milosi, dekuji.To s tim "anebo" jsem vubec nevedela! Zkusim na to pamatovat.

0 0
možnosti

J79a67r31a 69R44a43n82k

11. 6. 2016 0:09

S fotografiemi zde je to podobne, nektere zde jsou uz temer 10 let stejne;-)

0 0
možnosti
Foto

Ta moje je stará asi 3 roky. Co ta vaše? Jo aha, vy jste se radši vůbec neobtěžovala.

5 0
možnosti
Foto

Faktem je, že na seznamkách často bloudí dosti perverzní existence, ale rozhodně má řada mužů averzi zveřejnit svou fotku ačkoli to výrazně zvýší šanci na úspěch při seznámení, ať už je fotka jakákoli. A když je jich víc, tak to nevadí. Mě nejvjíce imponují jedinci s fotogalerií o 2000 fotografiích a asi bude nově umožněn odkaz na youtube.com, kde se amatérsky natáčí na videa a hovoří sami o sobě, svých pocitech a o tom, koho hledají a to pozitivním způsobem na pokyn svých osobních koučů. Ti jsou úplně nejlepší. Pokud někdo udělá hrubku, zas až tak to moc nevadí, protože si to po sobě jen nepřečte a občas se stane, že to odklikne, už to v profilu je a on neví, jak to smazat. Ostatně hrubka a dokonce i řada hrubek může být znakem, že se jedná o zámožného obchodníka z USA, jenž si dal tu práci, že se učí česky, protože mu učarovalo kouzlo našich žen a ten už stojí za úvahu. Protože obyvatelky USA jsou díky tamní administrativou ražené politice výlučnosti jejich USA, jež hrají ve světě nadřazenou roli, obvykle buď hodně arogantní anebo jsou hodně tlusté. A tak se zoufalí muži vydávají z USA občas lovit nevěsty do EU. Většinou se ale obyvatelé USA neučí česky, čekají, že s nimi začne komunikovat žena anglicky. Ale když už se tento jedinec začne učit česky, vypadá to s ním hodně vážně, že má o nějakou Češku opravdu vážný zájem.

0 0
možnosti

J67a92r35a 86R90a64n81k

11. 6. 2016 0:07

Tak v pripade zdejsich manzelstvi s Ceskami to bylo jinak, divky sem prijely na dovolenou, nebo za praci, nekdy na studentske vizum, tak ani ne pres seznamky.....zajimave, ze za poslednich10 let se na "muj" ostrov provdalo asi 25 divek z CR a vetsina jejich kanadskych manzelu zvatla detskou cestinu, jsou snazivi a definitivne si preji, aby matka mluvila s ditetem v rodnem jazyce, protoze ta nezna slovicka a ruzne ""Itsy Bitsy Spider" treba neznaji, to se deti stejne v detske skolce v anglictine nauci. Ale je to vzdy prijemne a zabavne, kdyz se jednou za mesic sejdeme a hospoda je plna cestiny a slovenstiny.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS