Osobní

Berta Zázvorková

Děkuji, pane Wayne W. Dyere (*10.5.1940 - †29.8.2015)

Dnes jsem se dozvěděla, že v neděli zemřel spisovatel Wayne W. Dyer. Jeho knížku, Vaše bludy, považuji za svou bibli. Tento článek tedy věnuji muži, s nímž jsem se sice nikdy osobně nesetkala, ale jeho slova mi obohatila život.

1.9.2015 v 22:18 | Karma článku: 19.11 | Přečteno: 957 | Diskuse

Berta Zázvorková

Vzkazy nenarozenému miminku

Sdílím vzkazy, které jsem psala v nedávném (krásném i těžkém období) jednomu miminku. Nechávám v tom znění, v jakém bylo tehdy napsáno..

7.8.2015 v 23:18 | Karma článku: 17.30 | Přečteno: 1475 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - II. díl - Příprava

Nastavila jsem si to v hlavě, potvrdila si, že to chci. Rozhodla jsem se. Chci změnit svůj dosavadní způsob stravování. Jsem připravená pro to něco udělat. To nejdůležitější mám tedy za sebou - přesvědčila jsem hlavu:)

17.7.2015 v 23:52 | Karma článku: 9.86 | Přečteno: 649 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1412

Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.