Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XVI. díl - Mám za sebou 6 týdnů (aneb Už hubnu!!!)

Po tom, co jsem skončila 28čku, tak jsem si dala 14 dní pauzu. Pauzu v tom smyslu, že jsem nedodržovala přesné pořadí jídel, ale jinak jsem jedla pořád podle principů Mačingové. Dnes jsem se změřila a zvážila a .. ČUMÍM!!! :)

Uplynulých 14 dní jsem jedla ta jídla, která jsem si z jídelníčku paní Mačingové oblíbila. Jednou jsem "zhřešila" a dala si pár rajčátek z maminčiny zahrádky (jsem nulka, a tak mám rajská jablíčka zakázaná), potom jsem měla hrozný hlad a pospíchala, tak jsem si dala plátek chleba, a předevčírem jsem u rodičů ochutnala několik kusů pečených brambor (také škodlivé pro mou krevní skupinu). Jinak jsem vzorná jako robot:)

Zítra, v pondělí 31/8 začínám další 28čku. Proto jsem se dnes změřila a zvážila, ať vím, jakou mám startovní pozici. Následujicí tabulka dokládá, jak raketově jsem, hlavně za poslední dobu, ztratila centimetry a kila!!

 

17.7.16.8.30.8.
bříško0
stehno
zadeček
paže
pasneměřeno
hmotnost

* pas měřen poprvé 2. srpna

Nemůžu tomu věřit! Za poslední měsíc v pase mínus 21 cm! Koukala jsem na sebe do zrcadla, a ty špíčky, co jsem měla na fotkách zezadu už tam nemám! Zázrak!

Bříško pořád nic, ale čtenáři měli několik zajímavých postřehů - chce to zpevnit svalový korzet (ještě pořád jsem nezačala cvičit :( ), možná mám zanešená střeva (objednala jsem si klystýr, zkusím ho - ale bojím, bojím, moc se mi do toho nechce), je potřeba zařadit i kardio cvičení (také jsem se k tomu ještě nedokopala).

Oblečení

Dřív bylo několik kalhot, které jsem měla upnutější. Teď mám takové jen jedny. Všechny ostatní musím nosit s páskem, a i tak mám pásek na první dírce a dál už to zmenšit nejde:)

Jídla

Příprava jídel mi nevadí. Je skvělé, že jsem získala praxi v tom, kolik čeho do receptu budu dávat, jak dlouho mi vydrží v lednici mrkev a jak velké zásoby si udělat. Těch 14 dní "volnosti" mi docela prospělo. Ládovala jsem se prokládanou cuketou, perkeltem, celerovými hranolkami. K snídani jsem nejčastěji měla klasiku - strouhaná jablka a mrkev. Nejraději mám ale tu s grepem, pečivem a bílou kávou. To bych mohla denně, ale dala jsem si ji jen jednou, protože mi přijde lehce nezdravá. Chutě na sladké jsem zahnala buď oříšky, lžičkou medu a nebo si několikrát udělala Caro se Zajícem. Tento nápoj mi chutná, jen jsem s ním opatrná - nedělám si iluze o tom, že nápoj Zajíc je až tak úplně zdravý, jak se tváří. Jednou jsem zkusila i kupované mandlové mléko, ale vůbec mi to nechutnalo.

Pořád ještě hledám cestu, jak vylepšit snídaně s pohankou (ten recept v knize mi vůbec nejede, a to pohanku mám ráda) a pak i ty jáhly a spol. mi chuťové pohárky moc nehladí.

PŘÁTELÉ, POKUD ZAČÍNÁTE - DRŽTE SE! Pijte hodně vody, zkuste vydržet alespoň 14 dní, pak už ty počáteční bolesti hlavy, nevolnost, nervozita přejdou. A neberte to vše jen jako jednorázovou pročišťovací akci. Dodržujte vše poctivě a buďte trpěliví! Na mě to začalo působit až po 6. týdnu! Kupte si knihu, nastudujte další recepty a berte to pozitivně.

Autor: Berta Zázvorková | neděle 30.8.2015 10:39 | karma článku: 10,02 | přečteno: 491x
  • Další články autora

Berta Zázvorková

Není potřeba nikoho ohromit, nikomu podlézat

Tím, co píšu v nadpise, jsem si jistá. Jsem typ člověka, který věří, že když budu sama sebou (a dovolím si být sama sebou), moje okolí se pročistí, oddělí se zrno od plev a zbydou mi v něm tak jen lidé, kteří za to stojí.

27.6.2018 v 8:00 | Karma: 12,23 | Přečteno: 322x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Můj názor na duchovní průvodce transformací života

Kurz, který ve mně spustil drobnou nechuť ke všem těm osvíceným lidem, kteří "vědí" něco víc a mají "dar" v druhých objevovat příčiny chmur, trval několik měsíců a byl dost intenzivní. Jednou týdně se skupinka asi dvanácti osob

23.6.2018 v 20:42 | Karma: 15,28 | Přečteno: 507x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (5. díl - Příprava na těhotenství)

I přesto, že můj život není jako běžné populace, rozhodla jsem se, že se v rámci několika měsíců pokusíme stát se s partnerem rodiči. Chci podniknout pár kroků, které, jak doufám, vyrovnají to, že budu asi pořád "zobat" pilule.

15.4.2017 v 20:53 | Karma: 7,32 | Přečteno: 393x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Agorafobie (4. díl - Je sobecké chtít děti?)

Jsem žena, která kromě toho, že trpí agorafobií s panickými záchvaty, tak chce brzy miminko. Jsem zamilovaná a milovaná, mám kde bydlet, mám práci, která jde skloubit s mateřstvím, už vím, co chci - podmínky by nemohly být lepší.

15.4.2017 v 14:52 | Karma: 10,63 | Přečteno: 452x | Diskuse| Ona

Berta Zázvorková

Co na seznamce nezabírá aneb pravopis, negativita, fňukání a nedostatek fotek

Chceš si najít přes internet holku? Tak se nauč český pravopis, nešiř negativitu, nefňukej a udělej si alespoň dvě selfie ... obličeje:) Předkládám další čtyři projevy, které mě na profilech na seznamce hned odradí.

10.6.2016 v 21:10 | Karma: 22,58 | Přečteno: 1506x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

ANO nemá představu o budoucnosti, odpověděl Fiala Babišovi ohledně důchodové reformy

24. dubna 2024  11:22

Šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X tento týden zveřejnil video, ve kterém...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57,  aktualizováno  11:20

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě oproti původnímu vládnímu návrhu změní....

Senior přivezl granáty na služebnu v Prostějově autobusem, ukradl je na vojně

24. dubna 2024  11:17

Osmdesátiletý muž, který minulý týden přinesl na policejní služebnu v Prostějově v igelitové tašce...

Stát chtěl kvůli podvodu po elektrárně miliardu a půl, soud obžalované zprostil

24. dubna 2024  11:14

Státní podporu v hodnotě stovek milionů korun získala firma provozující jednu z největších českých...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.