Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XVI. díl - Mám za sebou 6 týdnů (aneb Už hubnu!!!)

30. 08. 2015 10:39:12
Po tom, co jsem skončila 28čku, tak jsem si dala 14 dní pauzu. Pauzu v tom smyslu, že jsem nedodržovala přesné pořadí jídel, ale jinak jsem jedla pořád podle principů Mačingové. Dnes jsem se změřila a zvážila a .. ČUMÍM!!! :)

Uplynulých 14 dní jsem jedla ta jídla, která jsem si z jídelníčku paní Mačingové oblíbila. Jednou jsem "zhřešila" a dala si pár rajčátek z maminčiny zahrádky (jsem nulka, a tak mám rajská jablíčka zakázaná), potom jsem měla hrozný hlad a pospíchala, tak jsem si dala plátek chleba, a předevčírem jsem u rodičů ochutnala několik kusů pečených brambor (také škodlivé pro mou krevní skupinu). Jinak jsem vzorná jako robot:)

Zítra, v pondělí 31/8 začínám další 28čku. Proto jsem se dnes změřila a zvážila, ať vím, jakou mám startovní pozici. Následujicí tabulka dokládá, jak raketově jsem, hlavně za poslední dobu, ztratila centimetry a kila!!

17.7.16.8.30.8.úbytek celkem
bříško101 cm101 cm101 cm0
stehno64 cm59 cm58 cm- 6 cm
zadeček107 cm102 cm102 cm- 5 cm
paže33 cm31 cm31 cm- 2 cm
pasneměřeno89 cm*68 cm- 21 cm!!!!!
hmotnost75,3 kg71,8 kg70 kg-5,3 kg

* pas měřen poprvé 2. srpna

Nemůžu tomu věřit! Za poslední měsíc v pase mínus 21 cm! Koukala jsem na sebe do zrcadla, a ty špíčky, co jsem měla na fotkách zezadu už tam nemám! Zázrak!

Bříško pořád nic, ale čtenáři měli několik zajímavých postřehů - chce to zpevnit svalový korzet (ještě pořád jsem nezačala cvičit :( ), možná mám zanešená střeva (objednala jsem si klystýr, zkusím ho - ale bojím, bojím, moc se mi do toho nechce), je potřeba zařadit i kardio cvičení (také jsem se k tomu ještě nedokopala).

Oblečení

Dřív bylo několik kalhot, které jsem měla upnutější. Teď mám takové jen jedny. Všechny ostatní musím nosit s páskem, a i tak mám pásek na první dírce a dál už to zmenšit nejde:)

Jídla

Příprava jídel mi nevadí. Je skvělé, že jsem získala praxi v tom, kolik čeho do receptu budu dávat, jak dlouho mi vydrží v lednici mrkev a jak velké zásoby si udělat. Těch 14 dní "volnosti" mi docela prospělo. Ládovala jsem se prokládanou cuketou, perkeltem, celerovými hranolkami. K snídani jsem nejčastěji měla klasiku - strouhaná jablka a mrkev. Nejraději mám ale tu s grepem, pečivem a bílou kávou. To bych mohla denně, ale dala jsem si ji jen jednou, protože mi přijde lehce nezdravá. Chutě na sladké jsem zahnala buď oříšky, lžičkou medu a nebo si několikrát udělala Caro se Zajícem. Tento nápoj mi chutná, jen jsem s ním opatrná - nedělám si iluze o tom, že nápoj Zajíc je až tak úplně zdravý, jak se tváří. Jednou jsem zkusila i kupované mandlové mléko, ale vůbec mi to nechutnalo.

Pořád ještě hledám cestu, jak vylepšit snídaně s pohankou (ten recept v knize mi vůbec nejede, a to pohanku mám ráda) a pak i ty jáhly a spol. mi chuťové pohárky moc nehladí.

PŘÁTELÉ, POKUD ZAČÍNÁTE - DRŽTE SE! Pijte hodně vody, zkuste vydržet alespoň 14 dní, pak už ty počáteční bolesti hlavy, nevolnost, nervozita přejdou. A neberte to vše jen jako jednorázovou pročišťovací akci. Dodržujte vše poctivě a buďte trpěliví! Na mě to začalo působit až po 6. týdnu! Kupte si knihu, nastudujte další recepty a berte to pozitivně.

Autor: Berta Zázvorková | karma: 9.33 | přečteno: 491 ×
Poslední články autora