Co na seznamce nezabírá aneb striptéři, pasáci a prázdné fráze

Mám se seznamováním po internetu zkušenosti. Bohaté a dobré zkušenosti. Teď jsem nějaký ten pátek zase sama, a tak se vracím opět na místo činu. Co ale určitě (minimálně na mě) neplatí? Zde jsou první tři nešvary mužů na netu.

Mám ráda tento způsob seznamování. Byla jsem na mnoha schůzkách, bylo z toho dokonce i pár vztahů. Ani jedno rande nebylo tak katastrofické, jak známe z filmů (žádný šok z toho, že přišel někdo úplně jiný, než se prezentoval na fotkách, žádní úchylové, žádné trapné zážitky). Je to určitě dáno i tím, že si vybírám, a než na schůzku jdu, dodržuju pár pravidel (o tom ale až někdy příště).

I když se snažím bránit předsudkům, ve virtuálním světě seznamování se jim nevyhnu. Totiž až moc podobných znaků vykazují určité podobně smýšlející skupinky mužů. Zde jsou první tři indicie, které mi v hlavě rozblikají varovnou kontrolku!

Strašně moc oranžové

Fotky napoví. Jasně. Ale pokud má muž na profilu osm fotek, a z toho 7 a půl je polonahých, už ani není potřeba další nápovědy. Super, tĺeskám. Chlapec je pyšný na své tělo. Buď zvedá těžké váhy a nebo má prostě od pána boha dar přitažlivého fyzična.

Co mi ale proletí hlavou jako první? ....Tenhle bude v posteli jistě sobec! Ten sebe tak moc miluje, že nechápu, proč potřebuje ženu? Masturbace by mu udělala lépe!

 

Fotky majetku

Fotka. Na fotce jachta. Na jachtě pán. Pán má bílé oblečení. Je od hlavy až k patě v bílém oblečení. Pokožka byla jistě po delší dobu vystavená paprskům. Řetěz na krku. Prsten na ruce.

Brrrrr. Nehledám pasáka, sakra, ale partnera. I když se občas chovám jako husa nebo ovečka, pást fakt nepotřebuju. Mám vlastní peníze, protože mám práci. A práci mám proto, protože jsem chytrá a něco umím. Nechci být součást majetkového portfolia velkého bosse.

 

Hledám dívku, která by byla hodná, věrná a měla by mě ráda.

Šok! Tenhle objekt je fakt úchyl! Co si myslí? Je divnej? On fakt ve vztahu chce věrnost a lásku? :) Ehm..každý chceme vztah. Už v tom slově je láska, důvěra a intimita obsažená. Tenhle tip vět na mě působí jako kdybych šla do obchodu s tím, ze sháním mobil, ze kterého se dá hlavně volat.

 

Co na to ostatní dámy?

Ženy, jste na seznamce? A co je pro VÁS anti, když vidíte na profilu opačného pohlaví? Komentujte, ať dáme zájemcům možnost zjistit, co my ženy (ne)chceme!

 

 

 

Autor: Berta Zázvorková | neděle 29.5.2016 20:14 | karma článku: 18,91 | přečteno: 1762x