Hubnutí podle Mačingové

Berta Zázvorková

Zhubla jsem podle Mačingové - Fotky mé postavy po třech měsících

Drazí, tento blog bude plný superlativ. Podařilo se mi totiž díky zásadám, které ve své knížce "Zhubněte jednou provždy" sepsala Antónia Mačingová, úplně změnit svůj šatník, ale hlavně psychiku!! Sláva mému tělu:)

11.10.2015 v 12:27 | Karma článku: 18.59 | Přečteno: 2995 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XVII. díl - Mám za sebou 9 týdnů (aneb Funguje to!)

Přátelé, tady končí veškerá sranda. Kecám. Přátelé, tady začíná veškerá sranda. "Mačingová" totiž fakt funguje!!!

22.9.2015 v 21:18 | Karma článku: 8.79 | Přečteno: 662 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XVI. díl - Mám za sebou 6 týdnů (aneb Už hubnu!!!)

Po tom, co jsem skončila 28čku, tak jsem si dala 14 dní pauzu. Pauzu v tom smyslu, že jsem nedodržovala přesné pořadí jídel, ale jinak jsem jedla pořád podle principů Mačingové. Dnes jsem se změřila a zvážila a .. ČUMÍM!!! :)

30.8.2015 v 10:39 | Karma článku: 9.33 | Přečteno: 491 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XV. díl - Mám za sebou 28 dní (aneb Závěrečné měření a fotky!)

Chci slyšet oslavné chorály. Ukončovací gong. Dala jsem to! Přijde mi, že to hodně rychle uteklo. Je to za mnou a opravdu se to dá! Prvních přibližně 10 dní bylo hrozných. Na jídlo jsem myslela pořád. Ale pak se to přehouplo.

16.8.2015 v 17:36 | Karma článku: 23.80 | Přečteno: 15005 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XIV. díl - Mám za sebou 23 dní (aneb Nějak to začínám flákat)

Ach jo, jsem hrozná. Zbývá mi poslední týden a já to začnu "flákat". Zlobím se na sebe. Denní režim mám pořád stejný, nedostatkem času to tedy není. Spíš jsem líná. Pohodlí zase začalo ovládat zárodek mého lepšího já.

11.8.2015 v 21:40 | Karma článku: 7.78 | Přečteno: 806 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XIII. díl - Mám za sebou 21 dní (aneb Vážení a měření)

Po týdnu jsem se opět zvážila. Míry zadečku, stehen, paží a bříška jsou plus mínus stejné. Co ale o hodně poskočilo je hmotnost a centimetry v pase.

9.8.2015 v 20:07 | Karma článku: 8.70 | Přečteno: 1182 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XII. díl - Mám za sebou 19 dní (aneb Cítím vyrovnanost)

Kromě pocitu klidu, vyrovnanosti a pokory na sobě necítím žádné jiné účinky. Počkat, to mi jako tyto tři pocity nejsou dost? Vždyť běžní lidé se do tohoto stavu dostávají až po několikaleté mediaci. A já jen po 19 dnech :)

7.8.2015 v 20:22 | Karma článku: 8.89 | Přečteno: 781 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - XI. díl - Mám za sebou 16 dní (aneb Slibovaný příval energie zatím nikde)

Do konce mi zbývá 12 dní! Přijde mi, že to rychle utíká. Už jsem téměř přesvědčená, že si hned po skončení dám ještě jednu "28čku". Ne, že by mi tak moc začalo chutnat, ale pořád se nějak nedostavuje slibovaná energie.

4.8.2015 v 22:25 | Karma článku: 9.67 | Přečteno: 898 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - X. díl - Mám za sebou 13 dní (aneb Vážení a měření)

Zítra to bude 14 dní, co jsem najela na program vytvořený Antónií Mačingovou. Rozhodla jsem se tedy, že se změřím a zvážím.

1.8.2015 v 20:04 | Karma článku: 8.58 | Přečteno: 882 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - IX. díl - Mám za sebou 12 dní (aneb Okolí si začíná všímat:)

V minulém příspěvku jsem projevila přání, aby mě lidé v okolí začali častovat pozitivními poznámkami ohledně hubnutí. Vím, že to bude znít jako výmysl, ale přesně tyhle věty jsem včera a dnes slyšela :)

31.7.2015 v 22:56 | Karma článku: 9.42 | Přečteno: 566 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - VIII. díl - Mám za sebou 10 dní (aneb Pročišťování se započalo)

Podle poznatků Antónie Mačingové trvá různou dobu, než začne pročišťovací fáze fungovat. Tato fáze u mě začala v 10. den. Jindy bych za projevy čištění se moc nadšená nebyla, ale dnes jsem za to byla ráda. Prostě se něco pohnulo.

29.7.2015 v 23:25 | Karma článku: 8.80 | Přečteno: 663 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - VII. díl - Mám za sebou 8 dní (aneb "Je to hnus, velebnosti")

Nejsem bojovnice. Nemám vnitřní sílu. Jsou lidé, kteří se pro něco rozhodnout, a nic na světě je nevychýlí z cesty. Já jsem typ, který se rád lituje. Právě teď se lituju hodně. Jsem nešťastná, když je čas obědu/večeře. Trpím!

27.7.2015 v 23:11 | Karma článku: 8.83 | Přečteno: 693 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - VI. díl - Mám za sebou 6 dní

Zatímco třetí a čtvrtý den detoxikace byly ve znamení žaludku na vodě, bolestí hlavy a nejistoty, dny pět a šest přinesly klid a znovu-uvědomění si, proč tohle všechno vlastně chci dělat dál.

26.7.2015 v 0:07 | Karma článku: 7.43 | Přečteno: 920 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - V. díl - Mám za sebou 4 dny

Mám za sebou 4 dny první fáze stravování podle Antónie Mačingové. Prvotní nadšení pomalu opadá. Teď teprve přichází ta pravá zkouška mojí disciplíny a motivace. Nebo bude ještě hůř?

23.7.2015 v 23:05 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 722 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - IV. díl - Mám za sebou 2 dny

Už jsem se na sebe nemohla koukat. Z milionů cest "jak na to" jsem na základě intuice zvolila "Mačingovou". Nejde o to pár dnů či týdnů jíst zdravě, ale změnit celou svou životosprávu navždy!

21.7.2015 v 20:28 | Karma článku: 9.30 | Přečteno: 868 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - III. díl - Poslední den žravosti

Rozhodla jsem se, nakoupila si potřebné suroviny, oznámila to do světa. Chci zhubnout a navždy změnit svůj stravovací režim. Dnes je poslední den, kdy ještě můžu ubližovat svému tělu.

20.7.2015 v 22:39 | Karma článku: 9.98 | Přečteno: 831 | Diskuse

Berta Zázvorková

Zkouším zhubnout podle Mačingové - I. díl - Proč?

Už to nejde. Nemůžu se na sebe dívat, nemohu se sebou být. Jsem veliká velryba, nejsem žena. Jsem něco, co ženu připomíná možná jen velkým poprsím. Velkým bílým poprsím. Jsem velká bílá velryba.

17.7.2015 v 23:07 | Karma článku: 8.16 | Přečteno: 821 | Diskuse
Počet článků 40 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1412

Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.