Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jděte s tím už do háje.

2 2
možnosti
Foto

Kdo vás nutí to číst8-o

2 0
možnosti
Foto

K95a29r75e23l 52M19á32d28l92e

23. 8. 2015 23:00

Poprvé se slibovalo rozcupování, dnes se znovu slibovalo rozcupování - a jak to vidím, tak zase kde nic tu nic. Názor proti názoru, ale pádný argument žádný.

A ta otázka v anketě by také potřebovala upřesnit. To první, co tahle komunita systémem salámové metody požaduje, je adopce vlastního biologického dítěte druhým partnerem. Tady jde jen o ty praktické záležitosti být zástupcem dítěte ve škole nebo u doktora. To bych umožnil, protože dítě v takové situaci tak jako tak žije. Z blízkého okolí znám nelehkou situaci kluka, kterému na začátku jeho puberty maminka asi rok po rozvodu přivedla domů druhou maminku. A začala přitom chodit v kůži a chovat se děsně drsně.

Potom je ta adopce, o kterou by si homosexuálové řekli příště - adopce normálního zdravého dítěte, o které mají zájem i bezdětné heterosexuální páry. Tady jsem jednoznačně proti.

A nakonec jsou v zařízeních děti, o které mezi heterosexuálními žadateli není zájem. Jsou to děti s tělesnými nebo duševními defekty plus děti romského původu. V těchto případech bych také neměl problém s povolením.

4 0
možnosti
TN

Při vší úctě, to je ale pěkně pitomý nadpis.

1 0
možnosti
ŠF

Nu, slečno, ode mne to na karmu není. Zastávám názor, že děti mají vyrůstat v úplné rodině s maminkou a tatínkem, kteří je zahrnou rodičovskou láskou. Ne vždy je vše ideální, to je zřejmé. Ale nejsme ve válce, ani po válce, kdy mnoho mužů padlo na frontě. Stát by měl tedy podporovat úplné heterosexuální rodiny. Dobrý příklad je základem všeho ostatního.

6 1
možnosti
JD

Můj názor zřejmě nebyl dostatečně vhodný k rozcupování. Ó jak jsem šťastný.

Jen znovu doplním - jsem pro umožnění výchovy dětí homosexuálními páry. Ale ne formou adopce. Adopce je mechanismus, který předstírá že jde o vlastní díte daného páru a to u homosexuálů jaksi není ani teoreticky možné.

Přeji mnoho dalších šťastných dnů, velectěná cupátorko...

0 0
možnosti
Foto

Pane Dundo v tomto se shodneme a pravděpodobně se  v tom shodneme i s autorkou. Myslím, že nějaká obdoba registrovaného partnerství např. registrované poručnictví by bylo zcela přijatelné pro všechny kdo nejsou prioritně pro péči homosexualů o děti.

2 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.