Diskuse

Agorafobie (2. díl - Nejčastější poznámky okolí)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četla jste Ocelové jeskyně (a další díly - Nahé slunce) ? Tam se podle mě Isaac Asimov ze svojí agorafobie hezky vypsal. V Robotech úsvitu je hezký popis panického útoku agorafobie.

Kdo si tohle přečetl, tak musí aspoň částečně chápat, jak se agorafobik musí cítit.

1 0
možnosti
Foto

Františku, děkuju za tip na knížku! Jsem knihofil, takže si hned píšu do nákupního seznamu. V diskuzi jeden člověk zmínil knihu od Barbary Gordon - "Tančím tak rychle, jak dokážu", takže tu si chci koupit také. Jen si musím dát pozor, abych ji četla, až budu trošku nad věcí. Stalo se mi, že jsem četla "Veronika se rozhodla zemřít" v době, kdy jsem paniku měla docela často, a chytla mě i při čtení jedné té scény v kině:)

0 0
možnosti