Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Berti, sebelítost, to je potvůrka. Perfektní blog!!! Díky. R^

0 0
možnosti
Foto

J80a59n84a 95M11a72j46o40v51á

29. 8. 2015 22:59

Svět je fajn místo a nejlepší chvilka je ta, když se díváte z okna s takovým tím zvláštním pocitem...že je zázrak už to to všechno vidět.

1 0
možnosti
Foto

Jano, přesně! Už jen to, že můžeme vidět a cítit, je obrovská motivace.

0 0
možnosti
MS

Těch důvodů proč NE je tolik, že by bylo zajímavější, proč ANO. :-)

2 0
možnosti
DS

Berti, jsem tu pro Vás i já (a kdybyste někdy potřebovala, můj email je starkovadagmar@seznam.cz).V Myslím, že bychom si měly co říci, jsme si totiž dost podobné (říkal i můj manžel):-) Držte se, život stojí za to. A všechno fujtajblové, čim jste si prošla či si procházíte dnes, se Vám časem zúročí. Není to kec ani reklamní žvást. jsem živoucím dokladem, jak i po protažení pod kýlem lodi jde najít ŠTĚSTÍ, LÁSKU, POROZUMĚNÍ, POHODU, SOUZNĚNÍ, POCHOPENÍ, POŽEHNÁNÍ.... v tom nejryzejším a nejčistším slova smyslu...a nejen až v tak pokročilém věku, v jakém jsem já ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dáško, moc děkuju:) To, že je tam určitá podobnost, si myslím také. Onehdá jste mi psaní nabízela, tak jsem tak učinila (možná Vám to na FB skočilo do složky "další"). Jdu Vám tedy napsat soukromě:)

0 0
možnosti
Foto

R^Berto, držte se. My čtenáři jsme tu s Vámi.V

4 0
možnosti
Foto

Pane Jane, děkuju:) Moc jste mě dojmul už tehdy, když jste psal o Lindě. A teď opět:))

1 0
možnosti
Foto

Panstvu pode mnou-docela pochopim, proc jste rozklikli tento blog, kvůli dramatickemu nadpisu. Pochopim, že jste čekali senzaci, ktera se nekonala. Budiž. Misto toho tady autorka zveřejnila svou osobní upřímnou zpověď. Ovšem kompenzovat si zklamání z nenaplnene senzace tim, že budu rýt a urážet emotivní ženskou duši, k tomu se fakt snižuje jen ubožák.

6 0
možnosti
Foto

Lucie, děkuji za Vás příspěvek a ochranu.

0 0
možnosti
JL

..dva roky jsem proplakala...mé dvě holčičky..." Proboha, napadne každého chlapa. Co to je za tvory, ty ženské? Jinak dobrý. :-)8-o

0 0
možnosti
Foto

Jsem holt citlivější, no:) Vím, že každá žena je jiná, určitě takové ženy nejsou všechny, takže se nemáte čeho bát.

1 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.