Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berto, gratuluji Vám. Trpělivost Vám přináší ovoce. Jen mne udivuje, že máte zakázaná rajčata. Také jsem redukoval svou váhu, za šest týdnů 10 kg dole a žádná potravina nebyla zakázaná, dokonce jsem měl v jídelníčku i tlačenku s cibulí. A čištění střev klystýrem (fuj), ten, kdo Vám to radí, to snad nemyslí vážně. Střeva by měla ve zdravé výživě čistit především vláknina a ta je i v bramborách a rajčatech. Té jsem měl a stále mám předepsáno do sebe neládovat s potravou 25-30 g každý den. Samozřejmě jsem to nepočítal, dokonce ani v tabulkách na potravinách se u nás tento důležitý údaj často nevyskytuje. Ale do webové aplikace jsem večer nahrál vše, co jsem ten den snědl a ona za mne spočítala příjem v kcal ( jede ve starých jednotkách, ale funguje znamenitě), dále příjem tuků, sacharidů, bílkovin a porovnala to s doporučením podle mého metabolismu. Jednoduché, rychlé a hlavně zdravé a účinné. Jedu nyní již třetí týden udržování nové hmotnosti, po dosažení cíle zhubnout z 89 kg na 74 kg mi na dva týdny aplikace zvýšila příjem energie za den z 1500 kcal na 1800 kcal, váha se stále držela na vytoužené hodnotě. Dnes jsem do jídelníčku nahrál oběd v závodce a při tom jsem si všiml, že mi limit posunuli na 2000 kcal. Ale to se již nebudu nutně snažit dosáhnout každý den.

Občas lidé chtějí odkaz na tuto aplikaci. Smůla, není to demo. Nikdo, kdo se seriozně zabývá výživovým poradenstvím Vám nedá radu bez přihlédnutím k typu vašeho metabolismu. A ten se nedá přesně určit ani podle krevní skupiny . Jde o Vaše zdraví každá špatná, byť dobře míněná rada , může u někoho napáchat hodně škody. 

Takže pro případné zájemce uvedu kontakt na sebe, pokud by někdo měl zájem o podrobnější informace.  tomisek@tomisek.com

0 0
možnosti

Berti, blahopřeji. Na bříško jednoduché cviky, kdykoliv stojíš (v metru, u umyvadla/dřezu/sporáku, ...) chodidla na šířku boků a podsouvat prdelku pod sebe a stahovat bříško a celý spodek... jako když se nechceš po e-e :-). Je to dobré i jako prevence inkontinence v pozdějších letech. Zároveň je dobré vzít třeba násadu od koštěte, zaháknout do ní ruce (ála ukřižovaný) a udělat pár kmitů do stran (ideálně s tou zpevněnou podsunutou pánví) a pak jako kyvadlo. Tím se zpevní i ten páteřní svalový korzet a šikmé břišáky. No a když k tomu přidáš v leže (nohy skrčit a chodidla k zadečku) na zádech "odrolovávání" páteře a především postupné pokládání, budeš mít bříško rozhodně menší.

A chodit. Co nejvíce, co nesvižněji, co nejdále, co nejpravidelněji :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS