Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a85r10e93k 75T53o38m53í72š40e51k 4677115925123

Berto, gratuluji Vám. Trpělivost Vám přináší ovoce. Jen mne udivuje, že máte zakázaná rajčata. Také jsem redukoval svou váhu, za šest týdnů 10 kg dole a žádná potravina nebyla zakázaná, dokonce jsem měl v jídelníčku i tlačenku s cibulí. A čištění střev klystýrem (fuj), ten, kdo Vám to radí, to snad nemyslí vážně. Střeva by měla ve zdravé výživě čistit především vláknina a ta je i v bramborách a rajčatech. Té jsem měl a stále mám předepsáno do sebe neládovat s potravou 25-30 g každý den. Samozřejmě jsem to nepočítal, dokonce ani v tabulkách na potravinách se u nás tento důležitý údaj často nevyskytuje. Ale do webové aplikace jsem večer nahrál vše, co jsem ten den snědl a ona za mne spočítala příjem v kcal ( jede ve starých jednotkách, ale funguje znamenitě), dále příjem tuků, sacharidů, bílkovin a porovnala to s doporučením podle mého metabolismu. Jednoduché, rychlé a hlavně zdravé a účinné. Jedu nyní již třetí týden udržování nové hmotnosti, po dosažení cíle zhubnout z 89 kg na 74 kg mi na dva týdny aplikace zvýšila příjem energie za den z 1500 kcal na 1800 kcal, váha se stále držela na vytoužené hodnotě. Dnes jsem do jídelníčku nahrál oběd v závodce a při tom jsem si všiml, že mi limit posunuli na 2000 kcal. Ale to se již nebudu nutně snažit dosáhnout každý den.

Občas lidé chtějí odkaz na tuto aplikaci. Smůla, není to demo. Nikdo, kdo se seriozně zabývá výživovým poradenstvím Vám nedá radu bez přihlédnutím k typu vašeho metabolismu. A ten se nedá přesně určit ani podle krevní skupiny . Jde o Vaše zdraví každá špatná, byť dobře míněná rada , může u někoho napáchat hodně škody. 

Takže pro případné zájemce uvedu kontakt na sebe, pokud by někdo měl zájem o podrobnější informace.  tomisek@tomisek.com

0/0
31.8.2015 17:42

D72á33š50a 17S23t68á24r14k72o64v12á 5221550678

Berti, blahopřeji. Na bříško jednoduché cviky, kdykoliv stojíš (v metru, u umyvadla/dřezu/sporáku, ...) chodidla na šířku boků a podsouvat prdelku pod sebe a stahovat bříško a celý spodek... jako když se nechceš po e-e :-). Je to dobré i jako prevence inkontinence v pozdějších letech. Zároveň je dobré vzít třeba násadu od koštěte, zaháknout do ní ruce (ála ukřižovaný) a udělat pár kmitů do stran (ideálně s tou zpevněnou podsunutou pánví) a pak jako kyvadlo. Tím se zpevní i ten páteřní svalový korzet a šikmé břišáky. No a když k tomu přidáš v leže (nohy skrčit a chodidla k zadečku) na zádech "odrolovávání" páteře a především postupné pokládání, budeš mít bříško rozhodně menší.

A chodit. Co nejvíce, co nesvižněji, co nejdále, co nejpravidelněji :-)

0/0
30.8.2015 11:52



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.