Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radíte zajímat se jen o vlastní frňáček. V době, kdy jsou v pohybu statisíce lidí a hrozí kulturní a civilizační kolaps - je to dětinské. Nelze tak naivně zavírat oči před katastrofou.

5 0
možnosti
AK

Ano, také mi to připadá trochu pštrosí.

2 0
možnosti
AK

Je to nějak - jak to jen slušně říct - nekonzistentní.

Buď jsem individualista a starám se jen o sebe a nejbližší - ale pak odmítám solidaritu s jinými, nebo naopak.

Ale být individualista a tvrdit, že mi imigranti nevadí, to nedává dobrý smysl.

3 0
možnosti
Foto

Vy si opět pletete určité významy slov, nebo jim přiřazujete vlastnosti, které z těchto významů nevyplývají.  

Individualista chápe ostatní lidi jako soběstačné a samostatné jednotky, nikdy jim tudíž nechce nutit své názory ani hodnoty. S ostatními lidmi musí (a hlavně chce) přicházet do styku, spolupracovat, vždy ale v oboustranně dobrovolné rovině. Mezi individualisty neplatí, že pro všechny jednotlivce je zákonně dobré to, co za dobré považuje zbytek většinové společnosti. Individualista chápe ostatní lidi jako stejně svobodné, sobě rovné a s možností vlastní volby.

3 2
možnosti
VP

No, někteří lidi ví a zažívají to co milí migranti dovedou ... nechci Vám brát iluze ... jen aby tady za několik let lidi s láskou nevzpomínali na plíseň ... na jednu stranu tady někteří lidi jdou dopoledne na akci "neočkujte děti" a odpoledne hrdě kráčí s cedulí " příjmám uprchlíky" ... trochu se toho ... né trochu, děsím se toho co všechno ... raději nemyslet, na některé "nemoci" co my už tady neznáme 100 let jinde totiž lidi ještě dneska umírají ..

3 0
možnosti
Foto

Strach z neznáma a z budoucnosti je zhoubnější než cokoli jiného..Proto se snažím věnovat přítomnosti. Bůh ví, jak to všechno bude. Každopádně ať už bude cokoli, někam nás to posune. Krize přichází a odchází a je to tak přirozené. Jsme jedna planeta, globalizace je nezastavitelná a tohle je jeden z důsledků. Můžete se toho děsit a utápět svoji energii strachem o tom, co bude pak, a nebo si užít, dokud Vás nemoc / osud / věk / kdokoli a cokoli nesejme:)

0 1
možnosti
Foto

Základem všeobecné morálky a etiky je právo na sebevlastnictví.  Tento systém toto právo neuznává a proto nikdy nemůže sloužit k naší ochraně.

0 0
možnosti
MZ

Moc hezké ideály. Takové, co se hodí vládnoucím pánům.

"Zajímej se o sebe a své nejbližší okolí, a do toho, co děláme my, nestrkej nos".

Znáte termín užitečný idiot?

4 0
možnosti
Foto

Naopak.  Vláda potřebuje spíše lidi, volající po státních zásazích, kteří budou skrze ni páchat násilí na lidech se kterými se v životě možná ani nesetkají.

1 0
možnosti
EM

Uznávám, bylo by to úžasné, kdyby se daly závažné problémy takhle jednoduše řešit, ale bohužel nežijeme v Utopii.

3 0
možnosti
Foto

Co jiného než svůj vlastní život můžu řešit?

0 0
možnosti
Foto

Tak by mě zajímalo, co budete psát, až Vás někdo bude nutit přijmout Alláha s devítkou u hlavy. Jak moc cool a humanistka pak budete;-)

2 0
možnosti
Foto

Vás už někdo k tomu nutil?

0 0
možnosti
Foto

Nejspíš by se k tomu dalo říct spoustu "ale." Jenže Vy máte pravdu, ze všeho nejdřív by si měl člověk udělat pořádek sám v sobě a ve svém okolí. KarmaR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Jane, fakt jsem to moc zjednodušila, je tam velké množství "ale". Vidím v té situaci hodně potencionálního nebezpečí z obou stran. Každopádně článek jsem psala já, jako občanka světa, a ne Češka:) A samozřejmě moc díky za Váši podporu:)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, Romane. Jsem připravená na smršť nenávistných komentářů, zatím ale jen velká podpora:) To potěší, že nejsem se svým názorem sama:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1412x
Považuji se hlavně za lidskou bytost, potom za ženu, dceru, sestru, kamarádku, kolegyni. Mám i další role - zákaznici, čtenářku, posluchačku, Evropanku, pacientku.. ale tyto role neberu jako svoje životní, jsou jen vedlejší:) Snažím se pochopit svět kolem mě i svět ve mně. Zjištuji, že je to sakra propojené:), a že se rozdíl mezi "venku" a "vevnitř" stírá. Rezignuji na to, že má vše nějakou univerzální logiku, že existuje spravedlnost, pravda. Já jsem jediná, kdo může nastavit, co PRO MĚ bude logické, spravedlivé a pravdivé. Zbytek je jedno. Bytostně toužím jen BÝT.