Diskuse

Nebojím se ani islámu, ani uprchlíků. Bojím se plísně na nohou.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeden drobný dotaz - podle předchozích článků o vaší nemoci - jste klasicky pracující člověk, který chodí 5 dní v týdnu (nebo podle směn jako někteří) do práce, máte stejné starosti jako většina lidí? Nemyslím si to... Jste zvláštní, žijete v nějakém jiném (asi vysněném či jakém) světě a podle toho také "přemýšlíte" - prostě mimo veškerou realitu a to se odvíjí i ve vašich názorech... Rv

0 0
možnosti
Foto

I když to s tématem nemá co dělat a nemusela bych se obhajovat, tak vězte, že chodím pondělí až pátek od 8 do minimálně 16. hodiny do práce (mezi lidi!!!). Teď v létě jsem v práci běžně 10 hodin denně, někdy i víkendy. Do toho od září do června učím angličtinu, minulé pololetí jsem vedla 5 kurzů, takže jsem zvyklá pracovat 12 hodin denně. Díky charakteru mého hlavního zaměstnání se setkávám s lidmi z celého světa, ať už jde o bohaté americké manažery nebo chudé rumunské řidiče. Neexistuje jedna realita, jen to, jak svět vidíme my. Pokud je pro Vás nereálné chovat se tak, jak to nastiňuji já, tak je to Váš pohled, který se mnou nemá nic společného..

0 0
možnosti

Nemám mykózu, nemám už ani rodiče, ani sourozence. Mám uklizeno a čisto. Učím zdarma děti ve vsi malovat. Už se smím k problému vyjádřit?

1 0
možnosti
Foto

Ne, myslím, že ještě nenastal ten čas:)

0 0
možnosti

Co to pořád máte s těmi mykózami ? :-P

0 0
možnosti
Foto

Milane, máte pravdu!! Už se toto téma objevuje v mém třetím článku!! Netuším..:( Nějak to při tom psaní plyne. Ale zarazil jste mě. To fakt není normální!!

0 0
možnosti

Neutrální názor? Lhostejnost? Může být. To ostatní - začít u sebe, super!R^

0 0
možnosti

Váš článek považuji za trapnou snůšku krasořečnických frází a nesmyslů, paní autorko. Nikdo z nás nežije ve vzduchoprázdnu a nikdo nemůže ignorovat, co se kolem něho děje. Do svého vnitřního života můžeme před realitou utíkat jen do určité míry, protože podmínkou číslo jedna je to, abychom žili ve světě, kde budeme mít alespoň takoovou míru svobod, že ten útěk bude možný.

Osobně se domnívám, že to, co píšete, nepovažujete ve svém nejhlubším nitru za pravdivé. Většina krasořečníků v hloubi duše moc dobře ví, jaká je realita, ale navenek produkují výroky, o nichž se domnívají, že budou zajímavé a že se oni sami díky nim budou odlišovat od okolí.

To je můj názor na Váš blog a na Vaši osobu.

3 0
možnosti
Foto

Co je realita?? Každý jí vidíme jinak. To, co píšu, považuju ve svém nejhlubším nitru za pravdivé. Víc k tomu  nemám co říct.

0 0
možnosti

Berti, karma karmovatáR^. Jen asi o Tobě jedna paní napíše, že když apeluješ na "vnitřní audit"  a zametení před vlastním prahem, přispíváš k oikofobii. Ale Ty se nad to povzneseš, že? Jak vidím, nejsem sama, kdo Ti rozumí či alespoň rozumět chce a i Ti ostatní Tě budou muset respektovat, Ty srdíčková individualito (nemůžu napsat sluníčková, bylo by to pochopeno jinak:-/)V

0 2
možnosti
Foto

Jen se vzášejte, holky !

0 0
možnosti

V zásadě souhlasím.R^

0 1
možnosti

Je to dobrý příspěvek. Protože tuším, že ani to, o čem pravíte, že se toho nebojíte, vám není lhostejné a když dojde na lámání chleba, nebudete za bukem :-)

0 0
možnosti
Foto

Další člověk, který vidí do budoucnosti. Co je to "lámání chleba"? Pro někoho už to, že překročí české hranice cizí národnost, pro jiného to, že musí cestovat stejným autobusem..pro mě je lámání chleba až to, když se přede mě někdo postaví a řekne mi, že pokud teď nebudu dělat, co řekne, zabije mě.

0 1
možnosti