Diskuse

Jak mě Olda Říha odpálkoval

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berto, nejste v tom sama. Také mě odpálkoval a to ještě dost hnusně přezíravou otázkou: "A vy jste jako kdo?" Také jsem si kladla otázky jako vy, protože jsem si připadala jako (s odpuštěním) úplná kráva.Pro srovnání- známá, velká obdivovatelka Karla Gotta se vypravila při příležitosti jeho narozenin do Prahy s kyticí a poděkováním za jeho práci. Byli pěkně přivítáni, K.G. vyšel z vily, poděkoval a společně se vyfotili. To je profesionalita a pokora před fanoušky, protože bez nich by si umělec mohl tvořit leda do zdi.

0 0
možnosti

Olda Říha asi poctivě dodržuje body z rockerského desatera: rocker se nikdy neusmívá a vždy a za každou cenu fuckuje. Holt rockeřina těžká dřina...:-)

0 0
možnosti

Berti, já se během svých cest za kulturou a poznáním (hrady a zámky nejčastěji) s dětmi potkala s většinou našich, českých, "celebrit" (postupně). Ověřila jsem si, že valná většina z nich je šťastná za soukromí a že nejvíce ocení, když je max pozdravím pokynutím či malým úsměvem (když se náhodou sejdeme očima či když si naše děti, neznalé situace, začnou hrát na jedné prolézačce). Povětšinou jsem zkonstatovala, že se jim ulevilo a usmáli se nazpět. No a když jsem s náhodou setkala s nafrněným či odmítavým postojem, špitla  jsem si sama pro sebe  něco o nedůtklivých nevychovaných zvířátcích z farmy a dál jsem se tím nezabývala. Jak píšeš, jsou to jenom lidi a jako takoví mají právo na své nenálady a nevyladěnost. Na druhou stranu, pokud se zachovají jako hulváti, je mým svatým právem si o nich pomyslet, že jimi jsou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych z toho vůbec nic nevyvozoval...a u Darinky bych to zase zkusil :) Třeba to vyjde...a třeba ne...a svět se točí dál :)

2 0
možnosti
Foto

Pamatuju, jak Olda Říha prohlásil: "Dejte mi pořádnou aparaturu a dobudu svět". Ještě mu ji nikdo nedal, tak zatím dobývá české vesnice.

1 0
možnosti
Foto

Bez Dedka je Katapult jen doprovodnou kapelou odvekeho mrzouta a ......

0 0
možnosti
Foto

Kdysi v jednom rozhovoru rikal big boss ze nechape kapely a jejich preziravy postoj k fanouskum. Bez nich totiz nejsou Nic. Olda Riha je namysleny panak a vzdy byl. Zatimco dedek daval autogramy on zridka

2 0
možnosti
Foto

nebyl to jenom Olda, ale takových bylo mraky. Kdysi jsem v Nymburce v kulturáku dělal pořadatele a když přijela nějaká kapela, tak jsme jim nosili bedny atd a kluci z jakýchkoliv kapel nás posílali pro pivo a jiný věci, ale Olda byl hvězda, zrovna tak V. Neckář  a přitom jeho brácha byl úplně v pohodě.

0 0
možnosti
Foto

nedivte se. po koncertě je každý vyšťavený a nemá na lidi náladu

0 0
možnosti
Foto

ale houby po koncertě, bylo to druhý den ráno a pipi se přířítila s tím, že ani pomalu neví kdo ten člověk je. A Olda nikdy nebyl lidumil.

0 0
možnosti

Úplně jednoduše. Kašlete na ně a dělejte, že je neznáte. Vždyť jde o h...Chápu, že to může být váš idol, fakt to neřešte a neděkujte jim. Stejně to dělají za peníze a zadarmo ani kuře nehrabe. No co močil jsem vedle Havla kdysi, tak jsem ho nechal vych...t.

1 0
možnosti