Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Berti, předně všechno nejlepší ke Tvému dnešnímu svátku a potom taky ještě i tady blahopřeji k úspěchům... já jsem dnes stráááášně líná a wotrávená. Ale to přejde:-)

0 0
možnosti

Gratuluji Berto, dobrá práce a skvělý výsledek.Mám také doma knížku Zhubněte jednou pro vždy  od Antonie Mačingové a dostal jsem se jen k jejímu prostudování. Tedy jen hodně zběžnému, zdálo se mi to velice složité a nepřehledné a navíc na konci knihy doporučené a škodlivé potraviny podle krevních skupin mi již vůbec zdravej selskej nebral.

Prostě na chlapa, který se narodil na začátku druhé poloviny minulého století to bylo něco nepředstavitelného si podle toho připravovat jídlo.

Naštěstí jsem později našel něco, kde jídelníček byl dokonale jednoduše připravený, možnost si jídla měnit podle své chuti, tvořit si vlastní recepty, aby splňovaly svým složením doporučené hodnoty podle mého metabolismu. To mi pomohlo sundat během tří měsíců 15 kg, takový batůžek z mého břicha. Je pravda, že jsem k tomu 2x týdně cvičil po půl hodině  cviky pro posílení svalů od hlavy až k patě podle doporučení aplikace, se kterou jsem hubnul. To vše v naprosté pohodě, bez ztráty sil a bez dalších negativních pocitů při změně stravování.

Ale před Vámi smekám, patrně zvládnete vše, co si dáte za cíl. 

Marek

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS